Iltasanomien etusivulla seuraavana päivänä:Ant_ti kirjoitti:Ota mut mukaan niin jaetaan se haukkumisen ilo!
No ei tietenkään.. Mun pitää lähtä sen rollalla sinne.. Akka aiko ottaa vähän siideriä.. Tekis mieli vähän sabotoida ja hukata sen tojotan avaimet. Starttaisin kuupan tallista ja mentäis silläpeinu kirjoitti:Eikö se toyota-ihmisenä voi itse ajaa sitä Toyotaa sinne?Tai no...kai sää sinne Saabilla voit mennä?
Käy kylässä. Pidetään pannu kuumana ja ainahan noista Saabeista jotain projektintynkää löytyy...Make kirjoitti:Pitäisi ens viikonloppuna lähtä sille kuskiksi johonkin Toyota miittiin KajaaniinTulee kuulemma aika paljon toyota-ihmisiä paikalle. Eihän siinä mitään, mutta mitä minä siellä teen. Mukava kuunnella kun kaikki kehuu niitä riisipulkkia.. Mitenhän sitä osaisi pitää suunsa kiinni. Vois tulla melkoinen sota, jos "vahingossa" sanoisin oman mielipiteen niistä kinnereistä.. En oikein sovellu varmaan sinne..
Mitähän helv**** mä oikein teen?? Auttakaa!
Sotke tulpan johtojen järjestys, ja sahaat sitä sitten käyntiinMake kirjoitti:
No ei tietenkään.. Mun pitää lähtä sen rollalla sinne.. Akka aiko ottaa vähän siideriä.. Tekis mieli vähän sabotoida ja hukata sen tojotan avaimet. Starttaisin kuupan tallista ja mentäis silläVois akkaa vähän hävettää, mua ei