Mitähän helv**** mä oikein teen?? Auttakaa! Akka pisti aika pahan...
Akka pisti aika pahan...
Pitäisi ens viikonloppuna lähtä sille kuskiksi johonkin Toyota miittiin Kajaaniin
Tulee kuulemma aika paljon toyota-ihmisiä paikalle. Eihän siinä mitään, mutta mitä minä siellä teen. Mukava kuunnella kun kaikki kehuu niitä riisipulkkia.. Mitenhän sitä osaisi pitää suunsa kiinni. Vois tulla melkoinen sota, jos "vahingossa" sanoisin oman mielipiteen niistä kinnereistä.. En oikein sovellu varmaan sinne..
Mitähän helv**** mä oikein teen?? Auttakaa! 
Mitähän helv**** mä oikein teen?? Auttakaa! Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Iltasanomien etusivulla seuraavana päivänä:Ant_ti kirjoitti:Ota mut mukaan niin jaetaan se haukkumisen ilo!
"Jengitappeluissa loukkaantui 140 ihmistä Kajaanissa.."
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
No ei tietenkään.. Mun pitää lähtä sen rollalla sinne.. Akka aiko ottaa vähän siideriä.. Tekis mieli vähän sabotoida ja hukata sen tojotan avaimet. Starttaisin kuupan tallista ja mentäis silläpeinu kirjoitti:Eikö se toyota-ihmisenä voi itse ajaa sitä Toyotaa sinne?Tai no...kai sää sinne Saabilla voit mennä?
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viesti:
Re: Akka pisti aika pahan...
Käy kylässä. Pidetään pannu kuumana ja ainahan noista Saabeista jotain projektintynkää löytyy...Make kirjoitti:Pitäisi ens viikonloppuna lähtä sille kuskiksi johonkin Toyota miittiin KajaaniinTulee kuulemma aika paljon toyota-ihmisiä paikalle. Eihän siinä mitään, mutta mitä minä siellä teen. Mukava kuunnella kun kaikki kehuu niitä riisipulkkia.. Mitenhän sitä osaisi pitää suunsa kiinni. Vois tulla melkoinen sota, jos "vahingossa" sanoisin oman mielipiteen niistä kinnereistä.. En oikein sovellu varmaan sinne..
Mitähän helv**** mä oikein teen?? Auttakaa!
Voidaan kyllä tavata Saabisteille nimetyssä kahvila 96:ssa
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Sotke tulpan johtojen järjestys, ja sahaat sitä sitten käyntiinMake kirjoitti:
No ei tietenkään.. Mun pitää lähtä sen rollalla sinne.. Akka aiko ottaa vähän siideriä.. Tekis mieli vähän sabotoida ja hukata sen tojotan avaimet. Starttaisin kuupan tallista ja mentäis silläVois akkaa vähän hävettää, mua ei
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Otan osaa.
Eiku tojolla vaan paikalle.Muista virnuilla niille muille.Semmosta pientä piilo v*tt*ilua.
Jos tulee jostakin jotain inttoa ni muista sotkea saabi kuviohin mukaan.
"joo saabissa on tuokin näköjään parempaa" Oo mainittematta että sulla itellä on saabbi.
Itse ajelin viime kesänä ajan kuluksi O*el clubin kokoukseen tonnarilla kun muutama kaveri jostakin kumman syystä kuuluu siihe clubiin.
Sain varmaan eniten katseita jostakin kumman syystä..

Itse ajelin viime kesänä ajan kuluksi O*el clubin kokoukseen tonnarilla kun muutama kaveri jostakin kumman syystä kuuluu siihe clubiin.
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
Stressfläkt
- "Viggen"
- Viesti:
Ei kai siinä mitään saabi vain jollain konstilla ajoon.
Ite oon käyny täällä Oulussa ffp-meeteissä, ihan asiallista porukkaa. Puolet meettailijoista ei aja konsernin tuotteilla.
Sitäpaitsi noissa meeteissä voi bongata vaikka minkälaista autoa esim. sunnuntaina oli uudehko äsnelkku paikalla. Tuplaturbo nam.
Saabihan se siihen porukkaan sulautuu muutenki hyvin, eihän suurin osa oo tietoinen siinä piilevistä resursseista

Ehkä tuolla toiju meetissä on joku äkänen Supra, mutta luultavasti siellä joku hyper super turbo dexteri pyörittä paskarinkiä

Ite oon käyny täällä Oulussa ffp-meeteissä, ihan asiallista porukkaa. Puolet meettailijoista ei aja konsernin tuotteilla.
Sitäpaitsi noissa meeteissä voi bongata vaikka minkälaista autoa esim. sunnuntaina oli uudehko äsnelkku paikalla. Tuplaturbo nam.
Saabihan se siihen porukkaan sulautuu muutenki hyvin, eihän suurin osa oo tietoinen siinä piilevistä resursseista
Ehkä tuolla toiju meetissä on joku äkänen Supra, mutta luultavasti siellä joku hyper super turbo dexteri pyörittä paskarinkiä
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Vaihtoehto A: Kestä kuin mies... mökötä, vittuile ja ole epäsosiaalinen niin toista kertaa ei tarvi mennä
Vaihtoehto B: Tee jotain niin ääliömäistä että rangaistukseksi sinua "ei huolita mukaan" toyota-miittiin, mutta josta ei kuitenkaan seuraa ulkoruokintaa pidempää aikaa
Ainoa todellinen vaihtoehto on tehdä tasan niinkuin sanotaan ilman mitään mielenosoituksia ja kyseenalaistamisia.
Herra se on herrallakin ja jos ei herra niin sitten rouva
-J-
Vaihtoehto B: Tee jotain niin ääliömäistä että rangaistukseksi sinua "ei huolita mukaan" toyota-miittiin, mutta josta ei kuitenkaan seuraa ulkoruokintaa pidempää aikaa
Ainoa todellinen vaihtoehto on tehdä tasan niinkuin sanotaan ilman mitään mielenosoituksia ja kyseenalaistamisia.
Herra se on herrallakin ja jos ei herra niin sitten rouva
-J-
-
900aero-84
- "Hirsch"