Mimmin tonnari kolarissa (kuvia lisätty)
Itse en lähde liikkeelle, ennenkuin muksut on taatusti vöissä. Kannattaa pitää se pienimmäinenkin kaukalossaan vaikka joutuisikin herättämään päiväuniltaan..jos itsellään on ratin käsittely hanskassa, ei se tarkoita että muilla olisi. En uskaltaisi ottaa riskiäjkairt kirjoitti: Totta kai takapenkillä oli pari natiaista ja se puolivuotias veteli unia takaluukussa omassa vaununkopassaan (=täysin irtonaisena).

Foxbody turbo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Ei ollut turha ei. Viimeksi kun ajoin Jyväskylään, niin kyllä tää threadi oli mielessä, kun ajattelin, että "pitäiskö ohittaa tuokin auto/rekka", ja kyllä jäi pahimmat ohittelut ohittelematta. Ja toivotaan, että tuo threadi on mielessä vielä huomennakin, kun taas ajan JKL:ään.Mimmi kirjoitti:Tämä threadi siis ei ollut turha.
Ajatelkaa ainakin yksi SAABisti otti opikseen (tai ainakin väittää julkisesti ottaneensa opikseen) ja jätti ohittamatta peilijäisellä tiellä ja malttoi käyttää matka-aikaa pari minuuttia enemmän.
Me SAABistit siis olemme (tai ainakin toivomme olevamme) oppivaisia eläimiä, jotka jopa oppivat TOISTEN tekemistä virheistä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Eikös se yks sanonta mennyt, että "Kyllä ne homot osaa autoja tehdä."Mimmi kirjoitti:Luojan kiitos Hurrit ovat ottaneet turvallisuuden tosissaan.
P.S. Itsellä on tosin pari kaukaista sukulaista Saabin tehtaalla töissä, eivätkä ole homoja

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mietinpä tässä sitä kun joskus oli saabin mainoksissa, että tutkivat kaikki kolarit (siis ne joissa on saabbi ollut jotenkin osallisena). Saadakseen parempaa tietotta auton turvallisuudesta oikeissa kolareissa. Siihen sitten kuului haastatteluja yms. Niin onkos tuo käytäntö enää voimassa?
Lause meni jotenkin näin: "Testaamme turvallisuuden oikeilla ihmisillä" tjsp.
Jotenkin hassu se mainoslause kuitenkin oli kuin sen saattoi ymmärtää kahdella tavalla
Mutta totuushan on kyllä, että turvallisuuteen on panostettu, onneksi tässäkin tapauksessa.
Lause meni jotenkin näin: "Testaamme turvallisuuden oikeilla ihmisillä" tjsp.
Jotenkin hassu se mainoslause kuitenkin oli kuin sen saattoi ymmärtää kahdella tavalla

Mutta totuushan on kyllä, että turvallisuuteen on panostettu, onneksi tässäkin tapauksessa.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Parempia nuo ihmiset on ku jotkut sätky nuket. Eihän se nukke voi kommentoia mitä siellä autossa tapahtu, vaikka onhan siellä miljoona tietokonetta autossa kiinni kolari hetkellä.Teemu kirjoitti:Lause meni jotenkin näin: "Testaamme turvallisuuden oikeilla ihmisillä" tjsp.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Parempia nuo ihmiset on ku jotkut sätky nuket. Eihän se nukke voi kommentoia mitä siellä autossa tapahtu, vaikka onhan siellä miljoona tietokonetta autossa kiinni kolari hetkellä.
Juu en tätä tarkoittanutkaan, vaan jotenkin hassu lause.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Teemu kirjoitti: Lause meni jotenkin näin: "Testaamme turvallisuuden oikeilla ihmisillä" tjsp.
Jotenkin hassu se mainoslause kuitenkin oli kuin sen saattoi ymmärtää kahdella tavalla![]()
Mutta totuushan on kyllä, että turvallisuuteen on panostettu, onneksi tässäkin tapauksessa.
Todellisuudessa tuohan pitää paikkaansa myös sillä toisellakin tavalla ymmärrettynä. Autotehtaat kun tekevät törmäystestejä myös ihmisruumiilla, koska tietyissä törmäyksissä törmäysnuket eivät vielä ole riittävän aidonkaltaisia simuloimaan törmäysvoimien vaikutusta kudoksissa ja rakenteissa.
Kyseessä ovat testamentatut ruumiit, ja testamenttaus on yleisempää sellaisilla ihmisillä, joiden läheinen on kuollut onnetomuuksissa.
Asiastahan oli aikanaan suurikin kohu, kun joku se julkaistiin. Autotehtaat kun eivät mielellään kerro tällaisia asioita.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Testamentti
Niin eikö se ole vähän samankaltainen asia myös lääketieteessä kun sinnekin voi testamentata ruuminsa..
Kohta meikäläiset rupeaa testamentissaan muistamaan trollhättania
Kohta meikäläiset rupeaa testamentissaan muistamaan trollhättania

HyvähyväMimmi kirjoitti:Pistetään tähän wanhaan threadiin uutta tietoa:
Eli seuraava(kin) auto on nyt alla ja sekin (yllättävää kyllä) on SAAB 9000 CSE ja vuosimalli on -96. Tällä valkoisella on ajettu tällä hetkellä 115 500, ostettaessa Saksasta maaliskuun lopussa oli kilsoja 105 217.
Tämä nykyinen on "vasta" 7:s SAAB ja 4:s tonttu.

