Sunnuntaina tuli taas uhrattua laatuaikaa paremman puoliskon auton kanssa, lähinnä polttimoiden vaihtoa (etuparkit, takavalo & mittariston oik. poltin). Kun valot ovat päällä ja painaa jarrua, ei auto sammu. Mittaristoon tulee valot ja polttoaine- & lämpömittarit heräävät eloon ilman, että avain on käännetty II-asentoon ("virrat päälle"). Eniten ihmetyttää kuitenkin se, että auto käy edelleen vaikkakin huonosti vaikka auto on normaalisti avaimesta sammutettu ja aivaimet taskussa..
Kysymys kuuluukin, mitkä maadoituskohdat ovat kriittisimmät ja mitä näiden hinkkaamisen jälkeen olisi vuorossa?
Ilmeisesti joku maadoittuu jarruvalojen kautta, pitäisiköhän ottaa se vaihdettu polttimo pois..

Ainiin, ja mitään vikaa ennen tätä "valoshowta" ole ollut.
Edit: Olipas. Kun kiihdyttää ns. reippaasti (yli 4000 rpm) ja sitten vaihtaa = löysää kaasun kokonaan -> kierrokset tippuvat, niin latauksen merkkivalo välähtää. Milloinkaan muuten se ei ilmoita olemassaolostaan, käynnistettäessäkin sammuu kiltisti heti.