9000 ilmastointi / kalibrointi
9000 ilmastointi / kalibrointi
No niin, ongelmana se, että acc ei puhalla lämmintä(kuten muillakin kolleekoilla:)kalibroinnin jälkeen joskus puhaltaa lämmintä, mutta kone ilmeisesti jostain syystä hukkaa jotain asetuksia ja taas puhaltaa haaleaa. Tarkastin sen 'läpän' ja se liikkuu kun lämpöä säätää kabiinista. Kokeilin myös, tuntuuko läpässä ns. vastusta, jolla periaatteessa tarkastin, että ne ohjaimet ovat paikallaan. Näitä ei varmaan muuten näe, kuin purkamalla sen lämppärin kotelon.
Kalibroinnin jälkeen ei tule mitään vika koodeja.
Kalibroinnin jälkeen ei tule mitään vika koodeja.
Eiköhän se putki jossain siellä roiku, kerta sellainen siinä pitäisi olla. Ellei joku ole joskus tarkoituksellaan ottanut sitä irti.Snowy kirjoitti:minulla siitä ei nimittäin lähde mitään, voiko tähän fiksata jonkun letkun tms. mikä on kyseisen putken / letkun tarkoitus? ja voiko tämä aiheuttaa sen, että auto ei puhalla kuin haaleaa?
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
Vuosimallien 85-86 automaatti-ilmastoinnissa tuo sisälämpöanturin propelli on sijoitettu hanskalokeron taakse samaan konsoliin kuin lämmönsäädön servomoottorit ja tällöin kulkee haitariputki penkinlämppärinappulan vierestä anturilta sinne propellille.
Uudemmissa propelli on yhdistetty samoihin kuoriin anturin kanssa siihen penkinlämppärisäätimien viereen. Ei siis mene mitään putkia, kun propelli on anturissa.
Paitsi jos Snowyn auto olisi 86.
Uudemmissa propelli on yhdistetty samoihin kuoriin anturin kanssa siihen penkinlämppärisäätimien viereen. Ei siis mene mitään putkia, kun propelli on anturissa.
Paitsi jos Snowyn auto olisi 86.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Mulla tuossa CSE:ssä on vain kuumaa tai kylmää.
Lo asennossa vipu/läppä näyttää olevan toisessa
ääripäässä ja sen jälkeen jo 17 asetus pukkaa
vivun selälleen toiseen ääripäähän. Voiko johtua
siitä ku puuttuu ulkolämpöanturi? Testaus näyttää
että 1 virhe olis, -96 mallissa ei vissiin saa itse
vikakoodeja?
Lo asennossa vipu/läppä näyttää olevan toisessa
ääripäässä ja sen jälkeen jo 17 asetus pukkaa
vivun selälleen toiseen ääripäähän. Voiko johtua
siitä ku puuttuu ulkolämpöanturi? Testaus näyttää
että 1 virhe olis, -96 mallissa ei vissiin saa itse
vikakoodeja?
SAAB on nautinto tien päällä
ei saa itse vikakoodeja, esim pcsllä voi käydä lukemas ne tai saabin huollos... Itsellä on ollut tuo vika kauan, ja nyt vasta löysin ratkaisun.. Vaihdoin kaverin autosta (-95 aero 9000) ACC yksikön ristiin ja nyt toimii mulla taas tuo lämmön säätö.. Pitää vissii ostaa tollane boxi nyt sitte 

Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla