

Olis kestäny nyt kesään saakka mutta kun ei.Mitsu olis hyllyssä edellisestä ng900:sta sen vois laittaa mutta kun se ei
oo bolt on kamaa ja ulkosalla ei niin kivat asennus kelit.

Totta tosiaan turbohan se mäsänä ja sitä öljyä joka paikassa..thmd kirjoitti:paljon maksoit siitä uudesta turbosta?
Hanaa vaan niin kyllä karstat ja öljymöhnät palaa9-5T kirjoitti:Kyllähän noi taitaa puhdistua helpolla mutta palotilaa et saa puhtaaksi ehkä kuin avaamalla.TD04 kirjoitti:Vielä kun sais öljyt poltettua katista ja putkistosta ni ei savuttais..![]()
Eli takuunalainen huohotinvika taas kyseessä.TD04 kirjoitti:Näyttää olevan tuota mustaa piki paskaa kone täynnä varsinkin jakopää.
Tuohon en osaa vastata, mutta voiko tuo huohotinkatastofi rikkoa turbon?TD04 kirjoitti: Missä kunnossa männät mahtaakaan olla ei uskalla ees aatella mutta
yllättävän pitkään kesti tässä toi turbo paukahti vasta 338tkm kohalla.
Kummassakohan kestää turbot paremmin tomaatissa vai keppi laatikossa.?? luulis
et just tässä tomaatissa koska yleensä koneessa pienet kierrokset eikä sitä
kautta kohdistu niin suurta lämpökuormaa turboon.![]()
Varmaan ihan hyvin toimii ilman sitä putkeakin, ohjaa se huohotusilma kuitenkin rintapellin alle, lemuaa muuten raitisilman sisäänotossa aika pahasti, oli mullakin omastani se putki irti ja toimi ihan ok.TD04 kirjoitti:Turbohuollossa sano että suurin syy miksi GT17 hajoaa niin herkästi on et se vaan on liian pieni turbo näinkin suuriin tehoihin.Tuskin se huohotin siihen hajoamiseen vaikuttaa muuten kun työntämällä sitä sontaa sinne turboon..
Ja nyt kun tuli purettua kaikki niin täytyy todeta että sitä
mustaa karstaa oli imuputki täynnä eikä enää koskaan tule mun autoon
sitä isompaa huohotus putkea kiinni..Sanokaa mitä sanotte huohotuksen
laiminlyönnistä mutta tällä konstilla saan pidettyä turbon puhtaana.