Auto on nyt tuolla sen verran kaukana etten pääse itse tutkimaan.
Eli onko helppo esim. irroittaa?

No se on kiinni sellaisilla onnettomilla muovisilla painonapeilla. Ei irtoa ehjana. Tai siis spoikka irtoaa, mutta ne napit eiHarrimatias kirjoitti:Kuinkas tuo on kontissa kiinni? Tuli vain ohimennen mieleen...
Eli onko helppo esim. irroittaa?
Ellet halua multa ostaa vähän korkeampaa malliaSammy 9-3 kirjoitti:Kiitos tevisu. Näin olen tuolla kaduilla samanlaisia katsonutkin. Se on sitten ilmeisimmin hävinnyt johonkin. Auto on kyllä rek -99 loppuvuodesta ja on 154hv. Luukussa ei ole mitään jälkiä että siinä olisi spoikka ollut. Täytynee sellainen sitten jostain metsästää ja maalata hopeiseksi.
Tarviiko sieltä jotain purkaa luukusta irti nähdäkseen nämä kyseiset kohdat?karvalakki kirjoitti:No se on kiinni sellaisilla onnettomilla muovisilla painonapeilla. Ei irtoa ehjana. Tai siis spoikka irtoaa, mutta ne napit eiHarrimatias kirjoitti:Kuinkas tuo on kontissa kiinni? Tuli vain ohimennen mieleen...
Eli onko helppo esim. irroittaa?Sitten kun irroittaa, niin niiden nappien toinen puolikas tipahtaa sinne luukun sisaan. Kivasti rolisee
2001-mallisessa business-varusteisessa LPT:ssä oli tuo tevisun mainitsema musta pikkuspoileri. Eli ei voi yleistää tosin tässä kyselykierroksessa taisi olla mainittuna 2000-malli eli tilanne voi olla sen kohdalla eri.Hook kirjoitti:Sotketaan taas pakkaa.. Eli "Business" varusteluissa (varsinkin matalapaineturbo) ei ole ollut vakiona spoileria.. Tiedän useammankin.
Hook
En tieda nakeeko niita nappeja takapuolelta mitenkaan. Jos purkaa sen luukun sisapuolen niin saattaa osan niista nahdakin, epailen kylla vahvasti ettei sittenkaan nae. Kiinnityshan tapahtuu siten, etta napit laitetaan irrallaan olevan spoikkaan paikalleen ja sitten spoikka painetaan napit huolellisesti reikiin kohdistaen paikalleen.Harrimatias kirjoitti:Tarviiko sieltä jotain purkaa luukusta irti nähdäkseen nämä kyseiset kohdat?karvalakki kirjoitti:No se on kiinni sellaisilla onnettomilla muovisilla painonapeilla. Ei irtoa ehjana. Tai siis spoikka irtoaa, mutta ne napit eiSitten kun irroittaa, niin niiden nappien toinen puolikas tipahtaa sinne luukun sisaan. Kivasti rolisee
Ja onko mitenkään hankalassa paikassa?
No nappe jo oikaisikin etta ne keskimmaiset ovat pultit, pain vastoin kuin laitimmaiset, jotka siis naita napsuja, joihin mina ja turvatarkastajakin olemme tutustuneetkarvalakki kirjoitti:Harrimatias kirjoitti:karvalakki kirjoitti:No se on kiinni sellaisilla onnettomilla muovisilla painonapeilla. Ei irtoa ehjana. Tai siis spoikka irtoaa, mutta ne napit eiSitten kun irroittaa, niin niiden nappien toinen puolikas tipahtaa sinne luukun sisaan. Kivasti rolisee