ja millaiset iskarit alle
ja millaiset iskarit alle
omasta ng900T :stä alkaa olla iskarit lopussa, antakaa avuttomalle vinkkejä/linkkejä. mitkä ostan ja mistä. bilsteinin sportit on käyny mielessä, tosin lompakko kyllä jää ikävöimään eurovaluuttaa kun noi ostaa.. ja mitkä ne alkuperäiset korvaavat iskarit on voiko niitä harkita edes hätätapauksessa.
ajomukavuus olisi kiva säilyttää eli ei sika kova.
Konin Sportit on kyllä hyvät, mitä olen ajellut vähän aikaa.
Lysimox myy Koni Sport Kittiä, mutta sitä ei taida löytyä NG900:seen.
Mutta tietysti Sport-iskarit löytyy: http://www.lysimox.fi/index.asp?sivu=is ... 900&rivi=1
Sitten Parts For Saabs -nettisivustolta löytyy Koni Sport Equipped Kit hintaan 620 euroa suunnilleen: http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1252
Ja sitten Koni Sport -iskarisarja: http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2201
Ja onhan niitä muitakin vaihtoehtoja.

Sitten Parts For Saabs -nettisivustolta löytyy Koni Sport Equipped Kit hintaan 620 euroa suunnilleen: http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1252
Ja sitten Koni Sport -iskarisarja: http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2201
Ja onhan niitä muitakin vaihtoehtoja.

Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
Re: ja millaiset iskarit alle
Bilstein Sportit tai säädettävät Konit.tonpe kirjoitti:omasta ng900T :stä alkaa olla iskarit lopussa, antakaa avuttomalle vinkkejä/linkkejä. mitkä ostan ja mistä. bilsteinin sportit on käyny mielessä, tosin lompakko kyllä jää ikävöimään eurovaluuttaa kun noi ostaa.. ja mitkä ne alkuperäiset korvaavat iskarit on voiko niitä harkita edes hätätapauksessa.
Mulla on alla Bilsteinin Sportit ja olen ollut tyytyväinen. Auto on sopivan jämäkkä, mutta ei mikään kivireki. Olivat halvemmat kuin Konit ja tuskin tulisin koskaan säätämään noita iskareita, joten meikäläiselle ei ole väliä, onko säädettävät vai ei.
Tältä palstalta löytyy myös niitä, joilla on Konit alla ja voivat kertoa niistä enemmän.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Turbo"
Minulla Bilstein Sprintit, ja niihin tyytyvainen. Vaatinee myos lyhyemmat jouset, en tieda miten toiminee vakioiden kanssa.Turbo Sensonic kirjoitti: Mulla on alla Bilsteinin Sportit ja olen ollut tyytyväinen. Auto on sopivan jämäkkä, mutta ei mikään kivireki
Tamakin on taas niita aiheita, joista on uusi saie joka viikko. Olisi FAQ:n paikka. Tosin tuskinpa sitakaan kukaan lukisi, kun 'haku' -toimintokin tuntuu olevan porukalle taysin vieras.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
-
- "Ruisku"
Turbo Sensonic kirjoitti:Bilstein Sportit tai säädettävät Konit.tonpe kirjoitti:omasta ng900T :stä alkaa olla iskarit lopussa, antakaa avuttomalle vinkkejä/linkkejä. mitkä ostan ja mistä. bilsteinin sportit on käyny mielessä, tosin lompakko kyllä jää ikävöimään eurovaluuttaa kun noi ostaa.. ja mitkä ne alkuperäiset korvaavat iskarit on voiko niitä harkita edes hätätapauksessa.
Mulla on alla t ja olen ollut tyytyväinen. Auto on sopivan jämäkkä, mutta ei mikään kivireki. Olivat halvemmat kuin Konit ja tuskin tulisin koskaan säätämään noita iskareita, joten meikäläiselle ei ole väliä, onko säädettävät vai ei.
Tältä palstalta löytyy myös niitä, joilla on Konit alla ja voivat kertoa niistä enemmän.
Onko turbo sensonicilla siis alla vakio jouset ja Bilsteinin Sportit?

-
- "Hölösuu"
Bilstein Sportit, H&R:n madallusjousisetti moottorin tukityynyineen, Powerflexin polyuretaanipuslat, OG9-3:n ohjausvaihde, Teemun clämppi jne.TOPPAHOUSU kirjoitti:Onko turbo sensonicilla siis alla vakio jouset ja Bilsteinin Sportit?
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Ruisku"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Bilstein takuu on 2 vuotta
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Mun mielestä ei noita sporttialustoja kannata laittaa jos ei ajelu ole pääasiassa kaupungissa tai pääteillä. Jos ajaa semmosilla teillä missä on kiviä, niin sillon niitä pitää kanssa varoa. Ehkä jämäkämät pumput normijousilla tai aeron vastaavilla olis suositeltavammat.TOPPAHOUSU kirjoitti:.... sillä vain kyselin, kun on alustan päivitys ajankohtainen itsellä.
Punnitsen juuri eri vaihtoehtoja ja madallus ei oikein innostaisi...
( jos tulee kivireki ja huonommilla teillä saa varoa jokaista kiveä)
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Itelläni toisessa Saabissa jo Koni+H&R alla ja todella tyytyväinen oon ollut. Koneissa on tuo säädettävyys plussaa mutta jos niitä ei koskaan meinaa säätää niin varmaan aika sama valitseeko Bilsteinit vaiko Konit.
Ja tosiaan tuo Konin Sportkit on aika hyvä vaihtoehto, tulee sopivat iskarit ja jouset samassa paketissa
Haku-toiminnolla löytyy vaikka kuinka paljon asiaa iskareista ja jousista !
Ja tosiaan tuo Konin Sportkit on aika hyvä vaihtoehto, tulee sopivat iskarit ja jouset samassa paketissa

Haku-toiminnolla löytyy vaikka kuinka paljon asiaa iskareista ja jousista !