ja millaiset iskarit alle

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
tonpe
"Kaasari"

ja millaiset iskarit alle

Viesti Kirjoittaja tonpe »

omasta ng900T :stä alkaa olla iskarit lopussa, antakaa avuttomalle vinkkejä/linkkejä. mitkä ostan ja mistä. bilsteinin sportit on käyny mielessä, tosin lompakko kyllä jää ikävöimään eurovaluuttaa kun noi ostaa.. ja mitkä ne alkuperäiset korvaavat iskarit on voiko niitä harkita edes hätätapauksessa.
ajomukavuus olisi kiva säilyttää eli ei sika kova.
sheebu
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Jos et raaski niitä bilsteinejä ostaa, niin minulla olisi uudet turbon etuiskarit edullisesti.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
juhokare
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Konin Sportit on kyllä hyvät, mitä olen ajellut vähän aikaa. :wink: Lysimox myy Koni Sport Kittiä, mutta sitä ei taida löytyä NG900:seen. :? Mutta tietysti Sport-iskarit löytyy: http://www.lysimox.fi/index.asp?sivu=is ... 900&rivi=1

Sitten Parts For Saabs -nettisivustolta löytyy Koni Sport Equipped Kit hintaan 620 euroa suunnilleen: http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1252
Ja sitten Koni Sport -iskarisarja: http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2201

Ja onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. :wink:
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Re: ja millaiset iskarit alle

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

tonpe kirjoitti:omasta ng900T :stä alkaa olla iskarit lopussa, antakaa avuttomalle vinkkejä/linkkejä. mitkä ostan ja mistä. bilsteinin sportit on käyny mielessä, tosin lompakko kyllä jää ikävöimään eurovaluuttaa kun noi ostaa.. ja mitkä ne alkuperäiset korvaavat iskarit on voiko niitä harkita edes hätätapauksessa.
Bilstein Sportit tai säädettävät Konit.

Mulla on alla Bilsteinin Sportit ja olen ollut tyytyväinen. Auto on sopivan jämäkkä, mutta ei mikään kivireki. Olivat halvemmat kuin Konit ja tuskin tulisin koskaan säätämään noita iskareita, joten meikäläiselle ei ole väliä, onko säädettävät vai ei.

Tältä palstalta löytyy myös niitä, joilla on Konit alla ja voivat kertoa niistä enemmän.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Konit ja ei ole valittamista. Auto on ihan toisenlainen ajaa ja jäykkyyden saa säädettyä juuri mieleisekseen :wink:
9-3.1972
juotila
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja juotila »

Konin keltaset sportit on pirun hyvät! Suosittelen.
karvalakki
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Turbo Sensonic kirjoitti: Mulla on alla Bilsteinin Sportit ja olen ollut tyytyväinen. Auto on sopivan jämäkkä, mutta ei mikään kivireki
Minulla Bilstein Sprintit, ja niihin tyytyvainen. Vaatinee myos lyhyemmat jouset, en tieda miten toiminee vakioiden kanssa.

Tamakin on taas niita aiheita, joista on uusi saie joka viikko. Olisi FAQ:n paikka. Tosin tuskinpa sitakaan kukaan lukisi, kun 'haku' -toimintokin tuntuu olevan porukalle taysin vieras.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Eihän tässä olis mitään kommentoitavaa, jos ei samoja asioita käydä läpi kuin lähibaarissa ikään :wink: :lol:
9-3.1972
TOPPAHOUSU
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja TOPPAHOUSU »

Turbo Sensonic kirjoitti:
tonpe kirjoitti:omasta ng900T :stä alkaa olla iskarit lopussa, antakaa avuttomalle vinkkejä/linkkejä. mitkä ostan ja mistä. bilsteinin sportit on käyny mielessä, tosin lompakko kyllä jää ikävöimään eurovaluuttaa kun noi ostaa.. ja mitkä ne alkuperäiset korvaavat iskarit on voiko niitä harkita edes hätätapauksessa.
Bilstein Sportit tai säädettävät Konit.

Mulla on alla t ja olen ollut tyytyväinen. Auto on sopivan jämäkkä, mutta ei mikään kivireki. Olivat halvemmat kuin Konit ja tuskin tulisin koskaan säätämään noita iskareita, joten meikäläiselle ei ole väliä, onko säädettävät vai ei.

Tältä palstalta löytyy myös niitä, joilla on Konit alla ja voivat kertoa niistä enemmän.

Onko turbo sensonicilla siis alla vakio jouset ja Bilsteinin Sportit? :?:
HMK
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja HMK »

Bilsteinin Sprinteistä H&R:n jousilla hyviä kokemuksia. :D
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

TOPPAHOUSU kirjoitti:Onko turbo sensonicilla siis alla vakio jouset ja Bilsteinin Sportit? :?:
Bilstein Sportit, H&R:n madallusjousisetti moottorin tukityynyineen, Powerflexin polyuretaanipuslat, OG9-3:n ohjausvaihde, Teemun clämppi jne.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
TOPPAHOUSU
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja TOPPAHOUSU »

.... sillä vain kyselin, kun on alustan päivitys ajankohtainen itsellä.
Punnitsen juuri eri vaihtoehtoja ja madallus ei oikein innostaisi...
( jos tulee kivireki ja huonommilla teillä saa varoa jokaista kiveä :roll: )
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Bilstein takuu on 2 vuotta
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

TOPPAHOUSU kirjoitti:.... sillä vain kyselin, kun on alustan päivitys ajankohtainen itsellä.
Punnitsen juuri eri vaihtoehtoja ja madallus ei oikein innostaisi...
( jos tulee kivireki ja huonommilla teillä saa varoa jokaista kiveä :roll: )
Mun mielestä ei noita sporttialustoja kannata laittaa jos ei ajelu ole pääasiassa kaupungissa tai pääteillä. Jos ajaa semmosilla teillä missä on kiviä, niin sillon niitä pitää kanssa varoa. Ehkä jämäkämät pumput normijousilla tai aeron vastaavilla olis suositeltavammat.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Itelläni toisessa Saabissa jo Koni+H&R alla ja todella tyytyväinen oon ollut. Koneissa on tuo säädettävyys plussaa mutta jos niitä ei koskaan meinaa säätää niin varmaan aika sama valitseeko Bilsteinit vaiko Konit.
Ja tosiaan tuo Konin Sportkit on aika hyvä vaihtoehto, tulee sopivat iskarit ja jouset samassa paketissa :)

Haku-toiminnolla löytyy vaikka kuinka paljon asiaa iskareista ja jousista !
Vastaa Viestiin