Siivapyöran vulkanointi pettänyt
Siivapyöran vulkanointi pettänyt
Onko tähän muuta lääkettä kuin uusi tilalle.Mistähän sopuhintaan saisi 3-uraisen.
On tyyppivika. Korjaukseksi ainoastaan vaihto ehjään. Riippuu vuosimallista, kuinka helppo saada varaosa. Käytettyjen merkkinoilta löytyy pyöriä vaihtelevasti. Vuosimallit -83 ja -84 tuli havaittua varsin harvinaisiksi (näissä on pidempi tuo lieriöosa, kuin uudemmissa). 900 -84:n hihnapyörää ei saa edes uutena enää. Uudemmista vuosimalleista en tiedä. -85 eteenpäin käytettyjen saatavuus on paljon parempi niin 90:iin kuin 900:nkin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Luetaanko tyyppiviaksi kaikki mikä autosta hajoaa?
3 eri saksan valmistetta on tullut rassailtua ja niissä meni jotakuinkin jakohihnan vaihdon yhteydessä uusiksi tuo pyörä. Omalla saabillani on ajettu 440tkm ja alkuperäinen tuo pyörä. Täydellinen historia.
3 eri saksan valmistetta on tullut rassailtua ja niissä meni jotakuinkin jakohihnan vaihdon yhteydessä uusiksi tuo pyörä. Omalla saabillani on ajettu 440tkm ja alkuperäinen tuo pyörä. Täydellinen historia.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Eli jätit sen alkuperäisen kumisuikaleen pois ja korvasit liimalla? Tuossa on varmaan keskityksen kanssa tarkkaa?jupu kirjoitti:Ei muutakuin hyvää liimaa ja tasapainotuksen kautta takaisin.
Itsellä kestänyt noin 6 vuotta ja on edelleen käytössä.
Liimaa en kyllä jaksa muistaa...
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
ecopower kirjoitti:ei ole,kiinitys ihan kuin muissakin satkuissa!!!tarvitessa 4:jäs ura on ilmastointia varten joka on ruuvi kiinitteinen!mikkoimp kirjoitti:eikö tuo 3. ura ole pulteilla kiinni?
oho, no niimpäs olikin, eipä tullut mietittyä yhtään...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Tässäpä muistutus mitä voi hajonnut hihnapyörä tehdä, suosittelen ostamaan uuden enkä harrastamana purkkavirityksiä 
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... m17&id=aac
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... m17&id=aad

http://www.saabismionsairaus.net/galler ... m17&id=aac
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... m17&id=aad
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Muutamia tapauksia on ollut, että se irronnut ulkokehä syö öljypumpun koteloon reiän ja öljyt lentää kesken ajon kankaalle. kaiken lisäksi se taitaa tapahtua ihan paineella, joten toimitus ei kestä montaa sekuntia... Eli jos 900:ssa syttyy öljynpainevalo kesken ajon, niin kannattaa mieluummin vähän nöyryyttää itseään sammuttamalla moottori, mennä tienposkeen katsomaan ja onko öljyä koneessa, kun luulla sen olevan vain sähkövika.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01