Tässä tapauksessa tarkoitin just tuollaista sleeper-henkeä! Sen takia myös mahdollisimman vaisu ja originelli ulkokuori! 99 olis siinä mielessä hyvä, mutta lailliset tehot tulevat aika äkkiä vastaan ja muutostyö olis aika mieletön. Kaikkihan taas tietävät, että 9000:nen saattaa hävitä maisemaan aika vauhdilla jos on vain sopiva kone sopivilla mausteilla pellin alla. Eli kyllä taidan kallistua tuon 900:n puoleen!
En oo kaahaajaluonnetta, eli ylinopeuksien ajaminen ei kiinnosta, mutta moottoriurheilutausta tekee sen, että välillä olis ihan mukavaa käydä ratapäivillä jotain autoa rääkkäämässä! Siihen ei viittis tuota nykyistä 2,3i ysitonnista uhrata, kun on niin hyvä arkikäytössä eikä kuitenkaan mikään tykki kaikkine kiloineen.
Toinen motiivi on nuo karvanoppabemarit, joiden omistajat eivät aina liiku järki päässä jos heitä lähtee ohittamaan, vaan lähtevät kiihdyttämään! Siitähän tulee turhia vaaratilanteita kun runnoo väkisin ohi... eli olis parempi, kun eivät edes ennättäisi tajuta mitä tapahtui...

Mitkäs muuten on suurimmat vakio 900:ssa olleet tehot, eli mihin lukuihin sillä 1,2 kertoimella päästään?? Radalla ja kadulla vois tietenkin käyttää eri kokoonpanoja!!
Jos todella on niin, että 2d ysisatasen kori on koettu jopa ysitonnista jäykemmäksi, kallistuu vaaka lisää ysisatasen suuntaan. Ajo-ominaisuuksissa olis tarkoitus saada aikaan parannusta vähintään suhteessa tehojen kasvuun, mielummin enemmän!!
