Etualatukivarren kiinnityksen kohta palkkia vasen. . . . . 65-20775
Joka on varmaankin oikea pala korvaamaan tuon kiinnityskohdan....?
Varmaan tullut eteen usealle OgSatkun omistajalle. Kokemuksia, lopputuloksia, ongelmia? Kertokaahan...

Linkitetyn topicin kuvia kun katselee, niin oma ei tunnukkaan enää yhtään niin pahalta tapaukselta, vaikka pehmeää löytyy tuostakin. Nuo vetarin tunnelit on ainakin renkaanvaihdossa näyttäneet täysin ehjiltä, kerran olen jopa vaivautunut pesemään ne. Nyt iski kuitenkin omituinen halu pestä ne heti, kun käyn kotona ja pääsee lämpimään talliin..hewidero kirjoitti:Vähä liianki yleinen hylsyn syy satkussa tuo vetoakselintunnelinpohja.
Korjausapujakin löytyy:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=28572
voi kans kysellä hitsarilta urakkahintaa ko. hommasta. silloin ainakin tietää mitä kustantaa. Mut ei ne yleensä siihen lähde, haluuvat tehdä rauhassa tuntipalkalla, kun on vaikea arvioida etukäteen.lucaf kirjoitti: mut olen sitten nähnyt lahompiakin yksilöitä tuon alueen suhteen, esim tuo mun 99 josta piti se koko tunnelin pohjalevy uusia ja vähän kylkeäkin. ja se teetti sitten useamman työtunnin.
luultavasti niin, aika pienestä reijästä silloin oli kuitenkin kyse. nyt en muista tehtiinkö tuo paikkaus 2001 vai 2002, mutta totta tosiaan, isompi vetoakselintunnelin remppa (pohja uusittiin) tuohon autoon tehtiin, olisko se ollut 2004 keväällä. nyt en vaan muista tehtiinkö samalle puolelle kun auto ei ollut enää omistuksessani.korpijaakko kirjoitti:tuo 50 euroa on kyllä niin halpa että on suoritettu tod. näk ns ratsu paikalla.
Kestää vuoden hyvällä tuurilla pari, ja rustuu sitten paikan vierestä uudestaan.
tuosta aiheesta on läksyjä opittu, auton hitsauttaminen ei suinkaan tarkoita sitä että se samaan hintaan suojattaisiin myös kunnolla. minun autooni uusittu vetoakselin tunnelin pohja piti olla sisäpuolelta vaseliinilla suojattu, luottavaisena tarkistin asian vasta muutaman viikon päästä ja eihän siellä mitään ollut, rutikuivaa ja vanhaa ruostetta vain.stara kirjoitti:Hitsauksen jälkeiset suojaukset voi kans ite duunailla, tosin riippuu vuodenajasta jne...
Mun autosta on aiemmin (ennen v. -04) hitsattu täysin kolme ovenpohjaa neljästä, mutta esim. takakontin pohjan ja takapenkin alustan näkymät on täysin ruosteettomat.Reetu kirjoitti:Jep.. eli kannattaa tarkistella nuo tyypilliset ruostekohdat ja sen jälkeen tehdä päätös hitsauksesta , kannattaako vai ei.
Appiporukoiden auto oli katsastettu marraskuussa 04, ei moitteitta.Ilmeisesti juuri katsastuksen moitteetta läpäissyt autokin voi vuoden ja 20tkm jälkeen olla täysin eri ruostetilanteessa?