Nykiminen
Pitäiskö sun milli laittaa ne tulpat sinne mihin ne kuuluukin..Milli kirjoitti:Mulla olis kyllä nuo tulpat tossa pöydällä mitä on suositeltu.

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Oliko sulla vv-suodatin paikalla?Kun ite laittoin kyseisen suodattimen pesuun ja se linnunpöntön paikalleen sillä pienellä imuputkella,meinasi ilma loppua kesken koneeltaMilli kirjoitti:Mullakin stana nykii kun kiihautan 3 tai 4 vaihteella silleen "kunnolla"esim. motarin kiihdytys kaistalla. Mitäköhän keksis.. Mulla olis kyllä nuo tulpat tossa pöydällä mitä on suositeltu.

Tarkotetaanko sillä korjaamokäsikirjan arvolla nimenomaan noita platinatulppia (BCP7EVX) vai puhutaanko tavallisesta vai onko siinä mitään eroa? Näyttäis suoraan paketista olevan toi kärkiväli luokkaa 0,8-1mm.jus kirjoitti:Pätee myös -87:aan.Haza kirjoitti:Tuon ikäisissä T16 koneissa joissa ei ole kattia se väli pitää olla oikeasti noin pieni, 0,6mm +- 0,1mm lukee korjaamokäsikirjassa(kin)
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
Sain vasta tänään laitettua platinatulpat kiinni ja vaihdoin samalla myös uudet tulpanjohdot. Siitähän se kiikasti, nyt nostaa ahtoja (~1,2bar) eikä nykimisestä ja röpötyksestä ole enää tietoakaan! On sillä vaan hauska ohittaa... 
Edit: en säätäny tulpista kärkiväliä mitenkään, suoraan paketista vaan kiinni ja hyvin tuntuu toimivan.

Edit: en säätäny tulpista kärkiväliä mitenkään, suoraan paketista vaan kiinni ja hyvin tuntuu toimivan.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
Korjaamokäsikirjan kirjoittamisen aikaan ei liene paljon platinatulppia ollut..9kTA kirjoitti: Edit: en säätäny tulpista kärkiväliä mitenkään, suoraan paketista vaan kiinni ja hyvin tuntuu toimivan.
Eli ei mainittu moisista mitään, saattaahan se olla että platinat on vähemmän herkkiä sille kärkivälille, mulla siis ongelmat ollu ihan tavallisten tulppien kanssa joiden kärkiväli on vissiin ollut paketista otettaessa jotain yli 1mm.. Tosin mulla oli vähän kehnot tulpanjohdotkin silloin..
Saattaa tietysti riippua yksilöstäkin(autosta siis) jossainmäärin..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.