Morjensta,
Muuten niin siisti ja hieno kullanvärinen satku ei kelvannut
katsastusmiehellen Espoossa.
Oikea alapallo, tehoero jarruissa ja pohjasta löytyneet ruoste-
vauriot riittivät syyksi hylätä.
Avain lähti virtalukosta moottorin käydessä, kaukovalojen lamppu
kojetaulusta oli palanut ja toinen ajovalo virheellisesti suunnattu.
Noista tuli korjauskehotus.
Kysymys, jonka olen aiemminkin esittänyt ja apua saanut:
Olisiko joku pk-seudulla tai lähikaupungeissa (around 100 km säteellä) halukas katsomaan pohjan ruostevauriot ja tekemään arvion sekä mahtollisesti sitten suostuva hitsaamaan ne sopivaan hintaan? Muutkin korjaukset tietenkin pitäisi tehdä...
Hitsaustyön laajuus ja työn hinta määrittelee pitääkö auto myydä vai toimittaa Kuusakoskelle.
Jos vain joku jonkun tietää tai itse noita hitsihommia tekee, soittaa
saapi minulle 040-8019330 24h.
=====================
t. Marko
900i, katsastus, hylsy
siitä huoltokirjan kannesta löytyy lukkonumerosarja ( jos on orkkispesät), sillä kun teettää niin on kaikkein varminta ja oikein lukkoliikkeessä.akyttala kirjoitti: avaimen lähteminen virtalukosta korjaantui mulla teettämällä kulumattomasta vara-avaimesta uusi avain. Jos kulumatonta avainta ei ole tallella, pyydä tekemään vähän vanhaa avainta isompi. Turhaan vaihtaa ihmiset virtalukkoja, kun avain on kulunut..
vaihto- ohjeitahan löytyy haulla.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Me kun katsastettiin vm. 74 tuplista, niin katsastusmies sanoi, että rasvaatte ensin avaimen (tai lukon en muista) ja kokeilette sitten. Päästi läpi kehotuksella.stara kirjoitti:siitä huoltokirjan kannesta löytyy lukkonumerosarja ( jos on orkkispesät), sillä kun teettää niin on kaikkein varminta ja oikein lukkoliikkeessä.akyttala kirjoitti: avaimen lähteminen virtalukosta korjaantui mulla teettämällä kulumattomasta vara-avaimesta uusi avain. Jos kulumatonta avainta ei ole tallella, pyydä tekemään vähän vanhaa avainta isompi. Turhaan vaihtaa ihmiset virtalukkoja, kun avain on kulunut..
vaihto- ohjeitahan löytyy haulla.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Hölösuu"