TD04HL-15T:n laakeripesän kääntäminen
TD04HL-15T:n laakeripesän kääntäminen
Mahtaneeko kyseisen ahtimen laakeripesää pystyä kääntämään? Siis tarkoitus olisi saada öljyn sisäänmenoa käännettyä 180 astetta nykyiseen sijaintiin nähden, jos turbiini- ja kompressoripesät pysyvät paikallaan. Jos tuo onnistuu, niin mitä siinä pitää käytännössä tehdä? Onko mitään tiivisteitä tms., joita pitää varoa? Saako turbiinin ja kompressorin keskinäistä kohdistusta muuttaa? Tuo tuli lähinnä mieleen hukkaportin vuoksi.
Tossa itseasiassa suora vastaus: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ght=volvon
Se hukkiksen kello pitäis pysyä ihan suorassa tankoon nähden. Tekemällä kellolle oman kiinnityksen saa pesät käänneltyä haluamaansa asentoon. Katsoo vain ettei kiristy/löysty liikaa niin että loppuu säätövara tangosta.
Se hukkiksen kello pitäis pysyä ihan suorassa tankoon nähden. Tekemällä kellolle oman kiinnityksen saa pesät käänneltyä haluamaansa asentoon. Katsoo vain ettei kiristy/löysty liikaa niin että loppuu säätövara tangosta.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Kiitos tiedosta!
Lisäkysymyksenä vielä, että onko pakopuolen sisäänmenon laipan piirroksia suoraan tarjolla missään?
Ja toisena sellainen, että olisiko kukaan Tampereelta tekemässä tilausta SpeedPartsille? Voisin tulla mukaan postikuluja jakamaan ottamalla pakopuolen ulostulolaipan ja -putken ( osanro 53.4741 ).
Lisäkysymyksenä vielä, että onko pakopuolen sisäänmenon laipan piirroksia suoraan tarjolla missään?
Ja toisena sellainen, että olisiko kukaan Tampereelta tekemässä tilausta SpeedPartsille? Voisin tulla mukaan postikuluja jakamaan ottamalla pakopuolen ulostulolaipan ja -putken ( osanro 53.4741 ).
Nuita speedpartsin osia myy Suomessa ProCarService Jyväskylässä ja klubilaiset saavat oman alennuksensa, joten jos et vielä kuulu, niin nyt viimeistään kannattaa liittyä
. PCS:n yhteystiedot löytyvät klubin nettisivun mainoksista.
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Oliko niille cadi piirrustuksille tarvetta?
Olkaas hyvä http://www.elvaracing.se/temp/flansar/flansar.htm
Tuossa reilu kuukausi sitte tuli vastaan stcs:llä
Olkaas hyvä http://www.elvaracing.se/temp/flansar/flansar.htm
Tuossa reilu kuukausi sitte tuli vastaan stcs:llä
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Kiitos jälleen!
Noissa piirustuksissa ei ikävä kyllä näyttänyt olevan ollenkaan td04hl-15t:n pakolaippaa... Onneksi ahdin on tuossa käsillä, niin piirsin oman, vaikka hankalaa se tällä CAD-ohjelmien käyttökokemuksella oli.
Ottaako tuo ProCarService millaiset provikat välistä? Ahtimen down-pipen laipan ja putkenpätkän hinta SpeedPartsilla olisi 155kr, joka lienee n. 17€.
Noissa piirustuksissa ei ikävä kyllä näyttänyt olevan ollenkaan td04hl-15t:n pakolaippaa... Onneksi ahdin on tuossa käsillä, niin piirsin oman, vaikka hankalaa se tällä CAD-ohjelmien käyttökokemuksella oli.
Ottaako tuo ProCarService millaiset provikat välistä? Ahtimen down-pipen laipan ja putkenpätkän hinta SpeedPartsilla olisi 155kr, joka lienee n. 17€.
Soita ja kysy tai lähetä sähköpostia. Ei pitäis tuosta kovin kauas heittää.
014-282200 tai r.seijari@mail.saabnet.com
Matti
014-282200 tai r.seijari@mail.saabnet.com
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki