Turbonaattori kirjoitti:Niin no,
mä arvasin että tulee jotain tollasta kommenttia. ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että nyt kun on putki poikki takapontöstä, niin soundit on hiukan möheemmät. Soundeistahan tässä on ainakin minun kohdallani kyse... tähän asti olen panostanut puhtaasti horsepover osastoon, hifikorva huutaa jo nuottia kohdilleen niin musiikissa kuin pakoäänentoistossakin!
Ps. ei taida ns. suora putki ohittaa sitä taka-akselia kovin nätisti![]()
Jokke A kirjoitti:Turbonaattori kirjoitti:Saiskohan jostain valmiiks tehtyä sopivaa (pelkkää) 3" loppupätkää? (takapöntöltä taakse siis)
Mistäs saisi 14 tuumasen loppupätkän?Sinkkiämpäristä?
Mä olen siinä uskossa että saan tehoa tohon -79 projektiin vaikka siinä on vakio pyöreä putki vuodelta -83.Ja kuten sleeperiin kuuluu ääniä EI pidä kuulua..Auto vaan näkyy horizontissa...
Eikös isoja putkenpäitä ole Biltemat & Motonetit pullollaan. Kaipa sellainen 8" röörinpätkä satkun persiissä tuo katu-uskottavuutta, mutta mitään hyötyä siitä ei taida olla.
Mikä Putkisto OG900
-
- "Aero"
niin no toisaalta,
mitä v*ttua se kenellekään kuuluu jos haluan isomman röörin.
antakaa tuunata rauhassa ja toteuttakaa omaa uskontoanne toisia soimaamatta. kysyin neuvoa, en mielipiteitä...
mitä v*ttua se kenellekään kuuluu jos haluan isomman röörin.
antakaa tuunata rauhassa ja toteuttakaa omaa uskontoanne toisia soimaamatta. kysyin neuvoa, en mielipiteitä...
tomaatti kirjoitti:Mistäs saisi 14 tuumasen loppupätkän?Sinkkiämpäristä?
Mä olen siinä uskossa että saan tehoa tohon -79 projektiin vaikka siinä on vakio pyöreä putki vuodelta -83. Ja kuten sleeperiin kuuluu ääniä EI pidä kuulua..Auto vaan näkyy horizontissa...
Tää sen piti olla...
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
[quote="Turbonaattori"]Niin no,
mä arvasin että tulee jotain tollasta kommenttia. ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että nyt kun on putki poikki takapontöstä, niin soundit on hiukan möheemmät. Soundeistahan tässä on ainakin minun kohdallani kyse... tähän asti olen panostanut puhtaasti horsepover osastoon, hifikorva huutaa jo nuottia kohdilleen niin musiikissa kuin pakoäänentoistossakin!
Itselläkin on Ässä hifiä pullollaan ja nyt rupesi vähän koneen soundejakin kaipaamaan. Eli Otin katin pois ja tilalla se 2`25" Suora putki. (kiitos terolle.)
Eli Suoraa putkea menee aina takasillalle asti jossa sitten on Bosalin takapönttö ja orkkis häntä. Tuli kyllä todella hyvät soundit, sopivat matalat ja mureat
Ala vääntökin kasvoi huomattavasti, kun sai sen kissan pois sieltä ahistamasta..
Itselläkin on Ässä hifiä pullollaan ja nyt rupesi vähän koneen soundejakin kaipaamaan. Eli Otin katin pois ja tilalla se 2`25" Suora putki. (kiitos terolle.)
Eli Suoraa putkea menee aina takasillalle asti jossa sitten on Bosalin takapönttö ja orkkis häntä. Tuli kyllä todella hyvät soundit, sopivat matalat ja mureat

Ala vääntökin kasvoi huomattavasti, kun sai sen kissan pois sieltä ahistamasta..
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
-
- "Aero"
Oukei!
Itsellä ei ole kattia ahistamassa, mutta täytyy katsoa sitten suoran putken vaihtoehtoa kun nykyinen mätänee. Nyt tuli hitsautettua orkkis takapätkä kiinni. Kiitokset Koistiselle.
Suabisti kirjoitti:
[
Itsellä ei ole kattia ahistamassa, mutta täytyy katsoa sitten suoran putken vaihtoehtoa kun nykyinen mätänee. Nyt tuli hitsautettua orkkis takapätkä kiinni. Kiitokset Koistiselle.
Suabisti kirjoitti:
[
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
No niin,riku ilmoitti putken saapuneen.Eikä mennyt kuin reilu kuukausi.Ihmeen pitkä aika noin pienen lätäkön yli kun en edes ottanut kattiversiota.
No tilasin samalla asennusajan ja menee aivan loppukuukauteen.Parempi se on kait että laittavat oman tuotteensa kiinni niin ei tule jälkiselvittelyjä jos istuu huonosti tai jotain.Olisin muuten perunut koko tilauksen mutta kun toi on ainoa pulju mistä saa ja sattumalta tarvekin on kova.
Penkithän tilasin toisesta liikkeestä samoihin aikoihin,eikä olleet vieläkään tulleet suomeen vaikka lupasi viikon toimitusajan niihin.No mun luonteella niitä ei sitten enää tulekaan koska viimeksi asiaa tiedustellessani meni herne nenään.
Käskin tunkea ne välittäjän perseeseen.. 

Penkithän tilasin toisesta liikkeestä samoihin aikoihin,eikä olleet vieläkään tulleet suomeen vaikka lupasi viikon toimitusajan niihin.No mun luonteella niitä ei sitten enää tulekaan koska viimeksi asiaa tiedustellessani meni herne nenään.

Jepjep tässäpä mun röörin lopulliset hinnat:
-putki ilman kattia yhdellä pöntöllä PCS:ltä toimituskuluineen 336,70e
-3" katti summit racingilta postikuluineen, tulleineen ja alveineen 121,27e
----> 457,97e
Ei kovin paha. Vielä pitää ostaa pari putkenkiinnikettä, hitsauttaa katti putkeen ja asentaa paikalleen. Ai niin, lämpökilpi oli lievästi sanoen loppuun poltettu joten sekin meni vaihtoon, n. 70e ylimääräistä
Ja katin mukana tuli lippis & katalooki. Tyhmänä tilasin "ilmaisen" katalookin mutta tietysti se nosti postikuluja ja tullia ja alviakin
EDIT: haluaako joku ostaa "tosi hienon" Summit Racing Equipment -lippiksen?
-putki ilman kattia yhdellä pöntöllä PCS:ltä toimituskuluineen 336,70e
-3" katti summit racingilta postikuluineen, tulleineen ja alveineen 121,27e
----> 457,97e
Ei kovin paha. Vielä pitää ostaa pari putkenkiinnikettä, hitsauttaa katti putkeen ja asentaa paikalleen. Ai niin, lämpökilpi oli lievästi sanoen loppuun poltettu joten sekin meni vaihtoon, n. 70e ylimääräistä

Ja katin mukana tuli lippis & katalooki. Tyhmänä tilasin "ilmaisen" katalookin mutta tietysti se nosti postikuluja ja tullia ja alviakin

EDIT: haluaako joku ostaa "tosi hienon" Summit Racing Equipment -lippiksen?

9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74