Mikä Putkisto OG900

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Turbonaattori kirjoitti:Niin no,

mä arvasin että tulee jotain tollasta kommenttia. ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että nyt kun on putki poikki takapontöstä, niin soundit on hiukan möheemmät. Soundeistahan tässä on ainakin minun kohdallani kyse... tähän asti olen panostanut puhtaasti horsepover osastoon, hifikorva huutaa jo nuottia kohdilleen niin musiikissa kuin pakoäänentoistossakin!

Ps. ei taida ns. suora putki ohittaa sitä taka-akselia kovin nätisti :roll:
Jokke A kirjoitti:
Turbonaattori kirjoitti:Saiskohan jostain valmiiks tehtyä sopivaa (pelkkää) 3" loppupätkää? (takapöntöltä taakse siis)

Mistäs saisi 14 tuumasen loppupätkän?Sinkkiämpäristä?
Mä olen siinä uskossa että saan tehoa tohon -79 projektiin vaikka siinä on vakio pyöreä putki vuodelta -83. :? Ja kuten sleeperiin kuuluu ääniä EI pidä kuulua..Auto vaan näkyy horizontissa...
Eikös isoja putkenpäitä ole Biltemat & Motonetit pullollaan. Kaipa sellainen 8" röörinpätkä satkun persiissä tuo katu-uskottavuutta, mutta mitään hyötyä siitä ei taida olla.
tomaatti
"Saabisti"

Miten tosta viestistä tuli tollanen?
tomaatti
"Saabisti"

Mistäs saisi 14 tuumasen loppupätkän?Sinkkiämpäristä?
Mä olen siinä uskossa että saan tehoa tohon -79 projektiin vaikka siinä on vakio pyöreä putki vuodelta -83. Ja kuten sleeperiin kuuluu ääniä EI pidä kuulua..Auto vaan näkyy horizontissa...

Tää sen piti olla...
Turbonaattori
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Turbonaattori »

niin no toisaalta,

mitä v*ttua se kenellekään kuuluu jos haluan isomman röörin.

antakaa tuunata rauhassa ja toteuttakaa omaa uskontoanne toisia soimaamatta. kysyin neuvoa, en mielipiteitä...
tomaatti kirjoitti:Mistäs saisi 14 tuumasen loppupätkän?Sinkkiämpäristä?
Mä olen siinä uskossa että saan tehoa tohon -79 projektiin vaikka siinä on vakio pyöreä putki vuodelta -83. Ja kuten sleeperiin kuuluu ääniä EI pidä kuulua..Auto vaan näkyy horizontissa...

Tää sen piti olla...
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

PCS:ltä tuli uutta tietoa. Paketti pitäisi nyt ollakin jo matkalla, hyvällä säkällä jopa perjantaina perillä :) Toivotaan siis parasta, raportoin tilanteesta ;)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
tomaatti
"Saabisti"

Pistähän sitten kuvia asennuksesta.
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

koitetaan muistaa räpsiä
tomaatti
"Saabisti"

No eipä riku soittanut vielä. :( Perjantaina tuli 2 viikkoa täyteen putken tilauksesta.Lupasi ringauttaa kun on lähtövalmiina jyväskylästä.Täytyy varmaan ensi viikolla kysellä että joko kohta sais. :?
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

Mulla olis tullu ylihuomenna kuukausi täyteen. Peruutin katin tilauksen kun ei niitä tunnu saavan ja tilasin jenkeistä summit racingilta puoleen hintaan. Putki oli näköjään tullut matkahuoltoon eilen.
Suabisti
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

[quote="Turbonaattori"]Niin no,

mä arvasin että tulee jotain tollasta kommenttia. ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että nyt kun on putki poikki takapontöstä, niin soundit on hiukan möheemmät. Soundeistahan tässä on ainakin minun kohdallani kyse... tähän asti olen panostanut puhtaasti horsepover osastoon, hifikorva huutaa jo nuottia kohdilleen niin musiikissa kuin pakoäänentoistossakin!

Itselläkin on Ässä hifiä pullollaan ja nyt rupesi vähän koneen soundejakin kaipaamaan. Eli Otin katin pois ja tilalla se 2`25" Suora putki. (kiitos terolle.)
Eli Suoraa putkea menee aina takasillalle asti jossa sitten on Bosalin takapönttö ja orkkis häntä. Tuli kyllä todella hyvät soundit, sopivat matalat ja mureat :twisted: 8)

Ala vääntökin kasvoi huomattavasti, kun sai sen kissan pois sieltä ahistamasta..
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Turbonaattori
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Turbonaattori »

Oukei!

Itsellä ei ole kattia ahistamassa, mutta täytyy katsoa sitten suoran putken vaihtoehtoa kun nykyinen mätänee. Nyt tuli hitsautettua orkkis takapätkä kiinni. Kiitokset Koistiselle.

Suabisti kirjoitti:
[
Itselläkin on Ässä hifiä pullollaan ja nyt rupesi vähän koneen soundejakin kaipaamaan. Eli Otin katin pois ja tilalla se 2`25" Suora putki. (kiitos terolle.)
Eli Suoraa putkea menee aina takasillalle asti jossa sitten on Bosalin takapönttö ja orkkis häntä. Tuli kyllä todella hyvät soundit, sopivat matalat ja mureat

Ala vääntökin kasvoi huomattavasti, kun sai sen kissan pois sieltä ahistamasta..
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

mulla vaihtuu putki koko 2"-3" heti katin jälkeen satkussa ,1 kpl vaimentimia ennen takaakselia ja 3" loppuun asti.... tää konstruktio ollu 2v ja erittäin tyytyväinen vaikka onkin vapari vehje!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

Katti tuli sitten Summit Racingilta alle viikossa ja rahaakin taisi n. satanen säästyä. Sitten vaan asentelemaan kunhan kerkiän sen hakea tullipostista :)
tomaatti
"Saabisti"

No niin,riku ilmoitti putken saapuneen.Eikä mennyt kuin reilu kuukausi.Ihmeen pitkä aika noin pienen lätäkön yli kun en edes ottanut kattiversiota. 8O No tilasin samalla asennusajan ja menee aivan loppukuukauteen.Parempi se on kait että laittavat oman tuotteensa kiinni niin ei tule jälkiselvittelyjä jos istuu huonosti tai jotain.Olisin muuten perunut koko tilauksen mutta kun toi on ainoa pulju mistä saa ja sattumalta tarvekin on kova.
Penkithän tilasin toisesta liikkeestä samoihin aikoihin,eikä olleet vieläkään tulleet suomeen vaikka lupasi viikon toimitusajan niihin.No mun luonteella niitä ei sitten enää tulekaan koska viimeksi asiaa tiedustellessani meni herne nenään. :? Käskin tunkea ne välittäjän perseeseen.. :D
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

Jepjep tässäpä mun röörin lopulliset hinnat:
-putki ilman kattia yhdellä pöntöllä PCS:ltä toimituskuluineen 336,70e
-3" katti summit racingilta postikuluineen, tulleineen ja alveineen 121,27e
----> 457,97e

Ei kovin paha. Vielä pitää ostaa pari putkenkiinnikettä, hitsauttaa katti putkeen ja asentaa paikalleen. Ai niin, lämpökilpi oli lievästi sanoen loppuun poltettu joten sekin meni vaihtoon, n. 70e ylimääräistä :(

Ja katin mukana tuli lippis & katalooki. Tyhmänä tilasin "ilmaisen" katalookin mutta tietysti se nosti postikuluja ja tullia ja alviakin :(

EDIT: haluaako joku ostaa "tosi hienon" Summit Racing Equipment -lippiksen? :D
Vastaa Viestiin