Tais Tomaatti suuttua tytölle joka sanoi pahoja asioita.
Vesa P. kirjoitti:Onko kukaan koskaan nähnyt tai kuullut koomikosta, joka olisi noilta seuduilta peräisin.
Jotenkin toverit vaikuttavat nin pirun totisilta ja aina pyssyjen kanssa heilumassa pyhää sotaa uhoten.
Mä olen...

Tosin huumorihan on joka maan kolkassa hieman erilaista aina, joten luulisin ettei paikallinen huumori uppoa täällä päin. Samalla tavoin kuin Jenkkihuumoria ymmärtää läntinen pallonpuolisko, idemmässä on ihan omat kujeensa..
Karmivaa vaan, kuinka ihmiset ovat ennakkoluuloisia. Jos pari ihmistä sadasta (jos sitäkään) harrastaa yllä esiteltyjä totisia pyssyleikkejä, ei se tarkoita sitä, että koko kansa tuumisi samoin. Vai?
Fundamentalistit ovat vain pienen pieni prosentuaalinen määrä kansasta, suurin osa muslimeista on kuitenkin sitä tavallista kaduntallaajaa, joilla uskonto on ihan jokapäiväinen, normaali asia ilman sen kummempia kiihkoilua.
Tuomittavaahan videossa esiintynyt toiminta on (en tosin katsonut, mutta arvaan jo..) jopa tämän rättipään kakaran mielestä.
Niin, ja Koraani ei anna lupaa eikä kehoita tappamaan vääräuskoisia, vaan tuomitsee tappajat..
Koraania tulkitsevat Fundamentalistit tulkitsevat vain omaan tapaansa lauseet. Islamilaiset yhteisöt kautta maailman myöskin tuomitsevat fundamentalistit. Niih.
Nyt mä menen ajamaan viikseni pois.