Keneköhän pitäisi suuttua K-18

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Joo,varsinainen viteo. :)
Hei mutut on mutuja eikä muuksi muutu.Kyllähän tässä pitäisi kohta sivistysmaiden ruveta miettimään mitä niille oikein tekis.
Eipähän noista pilakuvistataan riehuminen ole muuta kun että saivat taas aiheen ruveta riehumaan.
Ne on vaan niin v*tun tyhmiä että polttavat omia autojaan ja tuhoavat kaupunkejaan.
Kuinkahan moni noista mutuista edes tietää missä tanska sijaitsee jos kartalta pitäisi näyttää?Veikkaanpa että ei kovin moni. :wink:
Aina kun näen esim televisiosta kun ählämit tappelevat tulee hyvä mieli.Tappakoot itse toisensa viimeiseen äijään asti.
Ansis
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Islaminuskoiset pitää levottomuuksia yllä omalla maaperällään, jotta heidän pyhän kirjan toive vallata elintila vääräuskoisilta onnistuisi vääräuskoisten avustuksilla humanitaarisin verukkein. Paikallisissa esityksissä marttyyreinä kuolleet ja loukaantuneet saavat korvauksen tulevaisuudessa...

Typerät vääräuskoiset ottavat maihinsa Allahin valitsemat, joiden tulee siellä pyrkiä kuihduttamaan vääräuskoisten elinolosuhteet.
Vääräuskoiset on lupa t****a.

Edellä kirjoitettu ei ole kehoitus rikolliseen toimintaan. Teksti on osittain lainattu pyhästä kirjasta, osa heidän strategiaoppaasta.

Kehoitan kuitenkin kaikkia järkevään ajatteluun.
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

^Tää mutu vois nyt sanoa tähän väliin, että mä syvästi toivon että sun henkinen kasvu on vielä kesken, niin kuin olen joskus aikaisemminkin sanonut. Miten joku voi olla yhtä idiootti ja asioista tietämätön kuin sinä? Häh?

Edit: Tomaattia tarkoitin, Ansis ehti väliin.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Olli Kinaret
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Yks kaveri pisti sähköpostiin lievää tilitystä kyseisen kaltaisita videoista. Varmasti on vuodatuksella perää.

Lainaus:
Netissä pyörii liuta noita samoja paskoja, mua ei vois vähempää kiinnostaa, katoin pikakelauksella jotta voin kommentoida..
Mitä v**tu ne on tuomitsemaan jotain piirroksia jos itse näyttävät tuollaista? Mitä ne luulevat saavuttavansa tuolla? Tuon takia 10 000 urpoa värvätyi jenkkiarmeijaan ja odottavat pääsevänsä Irakiin kurittamaan kähtävää!!.. Pentagon laittaa lisää rahaa kehiin jotta voivat kehitellä vieläkin vittumaisemman ja kavalamman hävittäjän, vain ja ainoastaan tappaakseen tuollaisten paskavarpaitten KOKO v*tun SUVUN!! Jotka yön voittaessa päivän, ryömivät koloistaa nummille nussiakseen kepujaan!!
Suomen rohkeat muslimiveljet näyttivät voimansa ja osoittivat mieltään Tanskan Lähetystöä vastaan, paikalle niistä 15 000 muslimista vaivautu 200-300 kpl..
Elikkä ne jotka jättivät bussivuoron väliin tai pizzauunin sillä hetkellä vartioimatta.. v**tu, mikä osaanotto!! Poliisi oli loistavasti edustettuna ja reserviä riitti..
Pakkanenkin tilattu sopivasti!
:lol:
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
tomaatti
"Saabisti"

Aerochick kirjoitti:^Tää mutu vois nyt sanoa tähän väliin, että mä syvästi toivon että sun henkinen kasvu on vielä kesken, niin kuin olen joskus aikaisemminkin sanonut. Miten joku voi olla yhtä idiootti ja asioista tietämätön kuin sinä? Häh?

Edit: Tomaattia tarkoitin, Ansis ehti väliin.
Avaa sinä vaan ne pikkusimmus.. 8O

Sori vaan.Luulin että tämä on keskustelukanava johon tälläinen tyhmempikin voi ottaa osaa.

Tosin jotain varmaa kertoo itsestäsi entinen avatarisi.Poseeraa auton kyljessä.. :roll:
Viimeksi muokannut tomaatti, Ke Helmi 08, 2006 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

En nähnyt syytä katsoa videota. :roll:
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Yhtä asiaa olen miettinyt.

Onko kukaan koskaan nähnyt tai kuullut koomikosta, joka olisi noilta seuduilta peräisin.
Jotenkin toverit vaikuttavat nin pirun totisilta ja aina pyssyjen kanssa heilumassa pyhää sotaa uhoten.

Uskonto on paha keppihevonen.
# 419 Vesa Pohjalainen
Muksu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Oliko tuo jälkimmäisen videon jannu sitten Halal-teurastettu amerikkalainen (joo...huono vitsi :roll: )

Tässä nyt tosiaan tullaan hyvin siihen, mikä erottaa länsimaisen kulttuurin ja islamin uskoisen. Sivistyneissä länsimaissa tunnetaan sana vapaus monessa eri muodossa. On sanan- ja mielipiteen- sekä uskonnonvapautta sun muuta. Meillä on myöskin erilainen löyhempi suhtautuminen omaan ja muiden uskontoon. Ehkä juuri kaikenlainen vapaus länsimaisessa kulttuurissa on opettanut meidät nauramaan muille/toisillemme ja asioihin suhtaudutaan toisin. Sen sijaan vähemmän kehittynyt maailma elää vielä omien lakiensa ja sääntöjensä mukaan. Heille uskon asiat ovat tärkeämpiä, eikä niissä sallita minkäänlaista ivaa. Myöskin kulttuurille ominainen äkkipikaisuus ja kuumaverisyys auttaa asiaa. Kulttuuri on ollut sama jo vuosia ja se opetetaan lapsille pienestä pitäen kuka on vääräuskoinen ja kuka pääsee paratiisiin. Näillä eväillä olisi ihme, jos jonkinlaista hässäkkää ei olisi saatu aikaan. Toki sananvapaus on tärkeä asia, mutta ei onneaan kannata ihan joka tavalla koettaa.

Eräs minua enemmän elämänkokemusta omannut tuttu kertoi kokemuksistaan Libanonin ja Syyrian suunnalta. Kadulla voi olla yksi tai kaksi miestä iskulauseita huutamassa ja nyrkkiä puimassa. Ei mene kauaakaan kun paikalla on jo iso lauma huutamassa, mutta puoletkaan eivät tiedä minkä asian eteen mieltään osoittavat. ...no...kyllä itseänikin voisi hiukan v***ttaa jos ei ole muuta kuin hiekkaa joka suunnalla.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
tomaatti
"Saabisti"

Nyt hys hys.Aerochick tietää näistä enemmän. :wink:Jokohan kohta hän ajelee viiksensä?
Viimeksi muokannut tomaatti, Ke Helmi 08, 2006 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stene
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Stene »

Tuonne lähi-itään pitäis tiputtaa sianpaskapommi. Eiköhän rauhottuis mellakat.
curry
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

anaconda kirjoitti:ei saatana!!!!!!!!! oli kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta kun katoin ton.. katoin vaan alun... ei saatana en todellakaan suosittele :evil: siis miten noi v*tun pässit voi suuttua jos joku tekee huumori kuvia!!!!!!????!!!!!!!! koko saatanan lähi- itä pois koko kartalta ja kaikilla olis hyvä olla!!!!!!! ja tiedoks kyllä helpotti t'n viestin jälkee... :evil: vituttaa tollanen touhu... saatana huuhaka haka perkele!!!!!!!!!!!!! ja sori kiro sanat mutta oli pakko avautua ton videon jälkee!!!
no hyi helevetti mikä video! :evil: saisivat vetää nuo huumorintajuttomat mulkvistit napalmilla sileäksi! :evil:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Ehkä tämä toimis nykyäänkin:

Kuva

Löytyi eräältä ulkomaiselta foorumilta Lontoon pommi-iskujen jälkeen.
Foxbody turbo
tonnari1966
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja tonnari1966 »

kyllä oli sairas!!!pakko todeta että sivistys loppuu alpeille!!!
9000T16A-88 almera-05 kauppakassi
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Tais Tomaatti suuttua tytölle joka sanoi pahoja asioita. :lol: :lol:

Vesa P. kirjoitti:Onko kukaan koskaan nähnyt tai kuullut koomikosta, joka olisi noilta seuduilta peräisin.
Jotenkin toverit vaikuttavat nin pirun totisilta ja aina pyssyjen kanssa heilumassa pyhää sotaa uhoten.
Mä olen...:) Tosin huumorihan on joka maan kolkassa hieman erilaista aina, joten luulisin ettei paikallinen huumori uppoa täällä päin. Samalla tavoin kuin Jenkkihuumoria ymmärtää läntinen pallonpuolisko, idemmässä on ihan omat kujeensa..

Karmivaa vaan, kuinka ihmiset ovat ennakkoluuloisia. Jos pari ihmistä sadasta (jos sitäkään) harrastaa yllä esiteltyjä totisia pyssyleikkejä, ei se tarkoita sitä, että koko kansa tuumisi samoin. Vai?
Fundamentalistit ovat vain pienen pieni prosentuaalinen määrä kansasta, suurin osa muslimeista on kuitenkin sitä tavallista kaduntallaajaa, joilla uskonto on ihan jokapäiväinen, normaali asia ilman sen kummempia kiihkoilua.
Tuomittavaahan videossa esiintynyt toiminta on (en tosin katsonut, mutta arvaan jo..) jopa tämän rättipään kakaran mielestä.

Niin, ja Koraani ei anna lupaa eikä kehoita tappamaan vääräuskoisia, vaan tuomitsee tappajat.. :roll:
Koraania tulkitsevat Fundamentalistit tulkitsevat vain omaan tapaansa lauseet. Islamilaiset yhteisöt kautta maailman myöskin tuomitsevat fundamentalistit. Niih.
Nyt mä menen ajamaan viikseni pois. :wink:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
dq
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dq »

Kiitos Samira, olin jo avautumassa mutta kieltämättä tuo oli huomattavasti selkeämmin ilmaistu kuin mitä minun versioni olisi ollut. :lol:
Lukittu