Täytyyhän sitä kanssaharrastajaa auttaa tilanpuutosongelmissa.

Vakavasti puhuen: tässä olisi pikku rojekti suunnitteilla, johon tarvitsisin 2 pikkuturboa... (halvempi = parempi ja kuntoon tai kestoikään ei suuremmin tuijoteta)
Joopa joo, mitä noita Garretteja on nähty, niin päittäisvälystä saattaa olla useampi milli tai siivet ottaa kiinni pesään jne... Että siitä vain tiivisteitä vaihtaamaanng900aero kirjoitti:Ei kait siellä ole luultavasti muuta vikaa kuin ne männänrenkaan näköiset tiivisteet on karstoittuneet kiinni akseliin, eli turbo osiksi ja akselin puhdistus ja takasisin läjään, ei tarvitse välttämättä edes korjaussarjaa.
b2x5-kone kun huohottelee aika iloisesti niin karstaakin kertyy ihan reilusti. Luulen ettei Mitsu kestä yhtään sen kauempaa, tokihan uutena toimii jonkin aikaa
Eli korjaussarjaa vaan garretiinEski kirjoitti:Joopa joo, mitä noita Garretteja on nähty, niin päittäisvälystä saattaa olla useampi milli tai siivet ottaa kiinni pesään jne... Että siitä vain tiivisteitä vaihtaamaanng900aero kirjoitti:Ei kait siellä ole luultavasti muuta vikaa kuin ne männänrenkaan näköiset tiivisteet on karstoittuneet kiinni akseliin, eli turbo osiksi ja akselin puhdistus ja takasisin läjään, ei tarvitse välttämättä edes korjaussarjaa.
b2x5-kone kun huohottelee aika iloisesti niin karstaakin kertyy ihan reilusti. Luulen ettei Mitsu kestä yhtään sen kauempaa, tokihan uutena toimii jonkin aikaaMitsujen hajoamisesta alle 200K en ole kuullut ja ne saa kyllä korjattuakin...
Eski
Mikäs on Ismolla mielessä (siis puhaltimien kanssa?)Ismo kirjoitti:Tännepäin saa lahjoitella ylimääräisen oloisia turboja.
Täytyyhän sitä kanssaharrastajaa auttaa tilanpuutosongelmissa.
Vakavasti puhuen: tässä olisi pikku rojekti suunnitteilla, johon tarvitsisin 2 pikkuturboa... (halvempi = parempi ja kuntoon tai kestoikään ei suuremmin tuijoteta)
Holkithan niissä kaikissa on, paitsi kuulalaakerillisissaEski kirjoitti:Kyllä tuon GT17:n laakerointi on sellainen holkkiviritys, että ei sitä ole korjattavaksi edes tarkoitettu...ng900aero kirjoitti:Tuon siivethän olivat vielä hyvässä kunnossa, kasasin yhden og-satkun garretin josta oli isoja paloja pois siivistä, ja hyvin toimi
Eski