Lueskelin mittari valo juttuja, mutta apua ei löytyny. Sellainen pisti silmään ku joku sanoi, että night panel toiminnosta on valo palanut ku se ei pala 140 eteen päin. Mulla valot siitä eteen päin syttyy sitä mukaa kuinka lujaa ajaa.
Taitaa olla niin että se on Techillä ohjelmoitu tuollaiseksi...Mutta asiasta en ole ihan varma.JouniH kirjoitti:mulla tulee sitä mukaa viivoja esiin ku neula nousee. Eli 140 jälkeen syttyy ensin 145 viiva ja sitten 150 jne.Aina sinne 260 saakka...
Ja tuossa jokseenkin "sama" ohje eri muodossa:MikkoA kirjoitti:Penkinlämmityskytkimet lähtevät varovasti ruuvarilla kampeamalla. Sitten vaan vetää koko pitkän pötkön ulos ja irrottaa siitä vihreästä liittimestä.
Valkoisen muoviläpän kun irrottaa niin näkee miten polttimot ovat kiinni. Ruuvarilla vaan kevyt kääntö ja ne irtoavat.
Polttimot maksavat Saabin tiskillä 5€/kpl. Motonetistä saa halvemmalla kun vaan ensiksi selvittää mikä polttimon tyyppi on.
Jotka asiasta enemmän tietää niin voivat varmistaa onko minun tieto oikein eli, polttimo olisi seuraavanlainen:Musti kirjoitti:Ja vielä kun joku laittaa ne lamppujen tyypit tähän, on asia täydellisesti käsitelty. Olisi omassakin kulkineessa samojen lamppujen vaihto edessä.
Musti
Auto on -02. Tosin entinen omistaja oli saab huollon pomo.-06 ? ei aikaisemmin ole tuollaista.
Tarkistan sitten ku vaihdan ne lamput.Teho 1,2W
Kanta: W2x4,6d
Noista sivuista en tiedä, mutta nuo polttimotyypit on varmaan kerrottu myös käyttöohjekirjassa...JouniH kirjoitti:Auto on -02. Tosin entinen omistaja oli saab huollon pomo.-06 ? ei aikaisemmin ole tuollaista.Tiä sitten mitä on hommaillu. Mittarista ruuvattu 200 000km pois.
Tarkistan sitten ku vaihdan ne lamput.Teho 1,2W
Kanta: W2x4,6d
Ajattelin laittaa netti sivut johon keräisin kaikenlaista tietoa 9-5. Esim. mittariston lamppujen vaihtoa, alustan päivitystä jne. Vai joko jollain semmoset on? Olisko forumin ylläpitäjällä kiinnostusta keräillä tietoja yhteen kokoon?
Alkuperäisissä on muuten vihreät huput!Frostgrey kirjoitti:Mahtaakohan olla tuteilla alkuperäisen sävyiset, alkujaanhan nuo ovat vihreitä polttimoita