varaosamaailmasta kysyin iskarien hintoja ässään niin antoi aika hurjat hinnat sachsin kaasuiskareille. Etu 72 ja taka 74 euroa/kpl. Miksei motonetin Sachsin kaasuiskarit muka kävisi turboihin kun searchillä löysin että pitäisi käydä myös kallistuksenvakaajilla varustettuihin.
Sitäpaitsi onko ässässä matalampi turbon alusta kun ainakin tuo oma ässä näyttää suht korkealta
Passatissa kun on sachsin kaasut ja Eibachin -40mm jouset ja hyvin rokkaa...ovat olleet alla vuoden/20 tkm ja iskaritesti antoi melkein samat arvot kuin uutena.
OG900 iskarit
OG900 iskarit
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Kuulostaa kyllä aika oudolta. Turboissa on matalampi alusta, mutta itse pistin Motonetista ostetut Sachsit Lesjöforsin madallusjousilla varustettuun vapariin. Hyvin on iskarit ja alusta pelannu, vaikka nyt auton pitäisi olla 15 milliä turboa ja 35 milliä vaparia matalampi. Tosin epäilen, ettei muutos ollut noin iso. Äkkiseltään ei huomaa koko madallusta. Harmittaa, ettei tullu mitattua muutosta.
Eli, pitäisi sopia ässäänkin
Motonetissa olivat lisäksi paljon halvemmat. Reilu 50 egeä kappale ja tod. näk. samoista iskareista kyse
Eli, pitäisi sopia ässäänkin
Motonetissa olivat lisäksi paljon halvemmat. Reilu 50 egeä kappale ja tod. näk. samoista iskareista kyse
Jep jep. Samaa sanon, hyvät ovat, varsinkin OGsatasessa...qaw kirjoitti:Suosittelen Sachs & Lesjö
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Aero"
- Viestit: 323
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2003 10:18
- Paikkakunta: Porvoo