varaosamaailmasta kysyin iskarien hintoja ässään niin antoi aika hurjat hinnat sachsin kaasuiskareille. Etu 72 ja taka 74 euroa/kpl. Miksei motonetin Sachsin kaasuiskarit muka kävisi turboihin kun searchillä löysin että pitäisi käydä myös kallistuksenvakaajilla varustettuihin.
Sitäpaitsi onko ässässä matalampi turbon alusta kun ainakin tuo oma ässä näyttää suht korkealta
Passatissa kun on sachsin kaasut ja Eibachin -40mm jouset ja hyvin rokkaa...ovat olleet alla vuoden/20 tkm ja iskaritesti antoi melkein samat arvot kuin uutena.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
Kuulostaa kyllä aika oudolta. Turboissa on matalampi alusta, mutta itse pistin Motonetista ostetut Sachsit Lesjöforsin madallusjousilla varustettuun vapariin. Hyvin on iskarit ja alusta pelannu, vaikka nyt auton pitäisi olla 15 milliä turboa ja 35 milliä vaparia matalampi. Tosin epäilen, ettei muutos ollut noin iso. Äkkiseltään ei huomaa koko madallusta. Harmittaa, ettei tullu mitattua muutosta.
Eli, pitäisi sopia ässäänkin
Motonetissa olivat lisäksi paljon halvemmat. Reilu 50 egeä kappale ja tod. näk. samoista iskareista kyse
Motonetin "korkeapainekaasuiskareita" (=Sachs Advantage, ~170e/sarja) olen menestyksellä käyttänyt niin turbon vakiojousten kuin motonetin madallusjousten (=Lesjöfors, 130e/sarja) kanssa. Suosittelen Sachs & Lesjö
Kyllä käy. Motonettiin vaan. Viimeksi ostin "vain" nesteiskarit, ja olin iloisesti yllättynyt, kun olivat Monroen Red Ryderit taakse ja KYBit eteen.
Ja hinnat on kohdillaan.