ng900aero kirjoitti:Mitsu vaihdettu, letkut, putket ja IC pesty jne. Tulipas laiska tuolla Mitsulla, kyllä Garret vaan oli kova sana. Täytyy kaiholla muistella hienoja hetkiä Garretin puhaltaessa kunnon ahtoja jo parista tonnista lähtien, paineetkin nousivat salamana tuohon laiskaan Mitsuun verrattuna
Eli hukkaportin tankoa sentti lyhyemmäksi

Kävikö tosiaan noin?

Meidän Saabiin vaihdettiin sen surullisen kuuluisan Garretin tilalle samanlainen "kuulemma paranneltu versio".
Saa nyt nähdä miten toimii, voimaa tuli kyl jonkin verran lisää ja toivottavasti myös pitkää ikää !

Turbon vaihdon yhteydessä autooni vaihdettiin joku huohotus paketti/suodatin myös. Siinä alkuperäisessä on kuulemma ollut jotain teko vikaa, eikä tämä uusi maksanut kun 10 e, kuulemma Saabin tehdas on tullut sen hinnassa vastaan teko virheestä johtuen.
Joo kyl oli mukava tossa päästellä, kun uusi turbo on sisäänajettu ja voi jo vähän antaa hanaakin kyllä siinä äsken iso koneinen saksan ihmekin joutu nöyrtymään SAABIN edessä.
