Ny o Hyvärisellä satku pihassa :D

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

andrelinoge kirjoitti:Olen kyllä omistanut automaattivaihteisen auton mutta se ei ollut saabi. Voisin mä silti tulla kaveriksi katsomaan ja kokeilemaan tuota autoa hyvityksenä siitä että olen ollut vähän ilkee meidän saab87:lle.
ihkuu :) ei pienelle tytölle saa olla ilkee ku se voi mennä vaikka rikki :lol:
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Banneista ei melua pidetä ja niitä jaetaan aina tarvittaessa. Ja kyllä on käytetty.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

ng900aero kirjoitti:Tuollahan se on Malmilla Hyttitiellä (siis jos kyse on tuosta Oxtofin autosta). Onkos jollakulla kulkua sielläpäin?
Tuon pahuksen bussilakon vuoksi meillä on melkoista suhaamista tuolla yhdellä (toimivalla) autolla, jos joku lähempänä asuva ja automaateista jotain tajuava viitsisi käydä tutkimassa sitä?
Tai ehkä pe. voisin itsekin päästä piipahtamaan, mutta kaveriksi pitäisi tulla joku joka ymmärtää 3-vaihteisen automaatin päälle :)
Töissä olen aika liki mutta tietämys automaateista on nolla. Jos tarviit kyytiä niin ilmoittele. Sen verran pääsen livistämään että voin kuskata :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
andrelinoge
"Aero"

Viesti Kirjoittaja andrelinoge »

Hei minähän tarjosin sitä kyytiä ensimmäisenä :lol:
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Psychocowboy kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:Tuollahan se on Malmilla Hyttitiellä (siis jos kyse on tuosta Oxtofin autosta). Onkos jollakulla kulkua sielläpäin?
Tuon pahuksen bussilakon vuoksi meillä on melkoista suhaamista tuolla yhdellä (toimivalla) autolla, jos joku lähempänä asuva ja automaateista jotain tajuava viitsisi käydä tutkimassa sitä?
Tai ehkä pe. voisin itsekin päästä piipahtamaan, mutta kaveriksi pitäisi tulla joku joka ymmärtää 3-vaihteisen automaatin päälle :)
Töissä olen aika liki mutta tietämys automaateista on nolla. Jos tarviit kyytiä niin ilmoittele. Sen verran pääsen livistämään että voin kuskata :wink:
Minulla kanssa on automaattitietämys pyöreä nolla, ja ilmeisesti nuo 3-vaihteiset B&W:n laatikot ovat enemmän tai vähemmän kuluneita jo tuon ikäisinä (mm. mitä Petteri75 on noista kirjoitellut) eli kannattanee olla tarkkana sen suhteen?
Eikös automaattilaatikon kanssa ole aina ohjaustehostin?

En kyllä arvaa luvata varmaksi ehdinkö käymään siellä tällä viikolla :oops:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

ng900aero kirjoitti:Eikös automaattilaatikon kanssa ole aina ohjaustehostin?
Eikös se alkuperäinen "kohde" muuten ollut ilman..? :?
Puistokemisti
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Sori menee OT:ksi,mutta mitähän olen taas missannut...nuori tyttö ettii tomaatti satkua ja porukat tarjoaa kaiken mahdollisen avun...ihan ok minun mielestä,mutta onko joku/jotkut alkanut avautumaan asiasta :?: en tajua,mitä se on keneltäkään ulkopuoliselta pois jos jotkut haluaa auttaa toista? itekkin olen saanut joitakin tarpeellisia neuvoja satkun korjaamiseen/vian etsintään,eikä kukaan ole tullut vi**uilemaan siitä kun minulle kerrotaan vinkkejä/niksejä!!!

Minusta on mukavaa nähdä kuinka avuliasta porukkaa saapistit oikeesti on ja tärkeintähän on että Hyväriselle löydetään sopiva satku....ja jos tytöllä on rahasta tiukkaa,niin eiköhän täältä saada kolehtia senverran kerättyä... :D
Ei se mitn!
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Puistokemisti kirjoitti:ja jos tytöllä on rahasta tiukkaa,niin eiköhän täältä saada kolehtia senverran kerättyä... :D
Ei ku sehän sai sitä lainaa vaikka auto nyt kerkesi mennä, heittelee seteleitä ympäriinsä... :lol:
dq
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dq »

ng900aero kirjoitti:Eikös automaattilaatikon kanssa ole aina ohjaustehostin?
Varmaksi en mene sanomaan mutta muutama on tullut vastaan ilman tehostintakin, lähinnä noita 80-luvun ensimmäisen puoliskon tuotteita. Hyvä olisi siinä Hyvärisen tulevassa menopelissä olla, voi olla mielenkiintoista ajaa autoa jossa käsihallintalaitteet + ei tehostinta. :roll:
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Hanna, älä ole milläskään noiden "paukapäiden" viesteistä, sillä sellaista on elämä raadollisimmillaan,
Saabistien seurassa nauttii inhimillisyydestä ja kavereista.

Ng900 ja psychocowboy vois soittaa mulle suoraan. Olen naapuritontilla ansiossa, käydään kurkkimassa sitä satkua.

Jyrki/Potkuhousulle kiitos jyrkemmästä linjasta modena.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

potkuhousu kirjoitti:Siivoilin pois muutaman asiattomuuden. Jatkossa asiattomuudet poistetaan ilman selityksiä. Linja tiukkenee.
Asiaa !

Jatkakaa modet vaan samaan malliin ja linja tiukaksi.
# 419 Vesa Pohjalainen
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Puistokemisti kirjoitti:Sori menee OT:ksi,mutta mitähän olen taas missannut...nuori tyttö ettii tomaatti satkua ja porukat tarjoaa kaiken mahdollisen avun...ihan ok minun mielestä,mutta onko joku/jotkut alkanut avautumaan asiasta :?: en tajua,mitä se on keneltäkään ulkopuoliselta pois jos jotkut haluaa auttaa toista? itekkin olen saanut joitakin tarpeellisia neuvoja satkun korjaamiseen/vian etsintään,eikä kukaan ole tullut vi**uilemaan siitä kun minulle kerrotaan vinkkejä/niksejä!!!

Minusta on mukavaa nähdä kuinka avuliasta porukkaa saapistit oikeesti on ja tärkeintähän on että Hyväriselle löydetään sopiva satku....ja jos tytöllä on rahasta tiukkaa,niin eiköhän täältä saada kolehtia senverran kerättyä... :D
Samaa olen ihmetellyt minäkin.
Turha siihen on puuttua, mitä muut tekee, varsinkin, kun tekeminen on oikein ja lähimmäistä auttavaa.
# 419 Vesa Pohjalainen
saab87
"Hölösuu"

Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Puistokemisti kirjoitti:Sori menee OT:ksi,mutta mitähän olen taas missannut...nuori tyttö ettii tomaatti satkua ja porukat tarjoaa kaiken mahdollisen avun...ihan ok minun mielestä,mutta onko joku/jotkut alkanut avautumaan asiasta :?: en tajua,mitä se on keneltäkään ulkopuoliselta pois jos jotkut haluaa auttaa toista? itekkin olen saanut joitakin tarpeellisia neuvoja satkun korjaamiseen/vian etsintään,eikä kukaan ole tullut vi**uilemaan siitä kun minulle kerrotaan vinkkejä/niksejä!!!

Samaa olen ihmetellyt minäkin.
Turha siihen on puuttua, mitä muut tekee, varsinkin, kun tekeminen on oikein ja lähimmäistä auttavaa.
onneks :D
Rouva JuAn
saab87
"Hölösuu"

Firges9000 kirjoitti:Hanna, älä ole milläskään noiden "paukapäiden" viesteistä, sillä sellaista on elämä raadollisimmillaan,
Saabistien seurassa nauttii inhimillisyydestä ja kavereista.
elämä on kyllä tehny miusta sen verran kovan "jätkän" että tarpeettomat huomautukset ja kommentit menevät ohi noteeraamatta sen suuremmin, jotta ei hätää. en mee rikki :wink:
Rouva JuAn
saab87
"Hölösuu"

mitenkäs muuten pojjaat, varmaan kannattaa se opetuspoljin asentaa sen käsihallintalaitteiston yhteydessä koska eikös ajokin joudu kuitenkin sitten katsastamaan. hiukkasen tyhmä kysymys :oops: mut kai se tytöltä sallitaan :wink:
Rouva JuAn
Vastaa Viestiin