andrelinoge kirjoitti:Olen kyllä omistanut automaattivaihteisen auton mutta se ei ollut saabi. Voisin mä silti tulla kaveriksi katsomaan ja kokeilemaan tuota autoa hyvityksenä siitä että olen ollut vähän ilkee meidän saab87:lle.
ihkuu ei pienelle tytölle saa olla ilkee ku se voi mennä vaikka rikki
ng900aero kirjoitti:Tuollahan se on Malmilla Hyttitiellä (siis jos kyse on tuosta Oxtofin autosta). Onkos jollakulla kulkua sielläpäin?
Tuon pahuksen bussilakon vuoksi meillä on melkoista suhaamista tuolla yhdellä (toimivalla) autolla, jos joku lähempänä asuva ja automaateista jotain tajuava viitsisi käydä tutkimassa sitä?
Tai ehkä pe. voisin itsekin päästä piipahtamaan, mutta kaveriksi pitäisi tulla joku joka ymmärtää 3-vaihteisen automaatin päälle
Töissä olen aika liki mutta tietämys automaateista on nolla. Jos tarviit kyytiä niin ilmoittele. Sen verran pääsen livistämään että voin kuskata
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ng900aero kirjoitti:Tuollahan se on Malmilla Hyttitiellä (siis jos kyse on tuosta Oxtofin autosta). Onkos jollakulla kulkua sielläpäin?
Tuon pahuksen bussilakon vuoksi meillä on melkoista suhaamista tuolla yhdellä (toimivalla) autolla, jos joku lähempänä asuva ja automaateista jotain tajuava viitsisi käydä tutkimassa sitä?
Tai ehkä pe. voisin itsekin päästä piipahtamaan, mutta kaveriksi pitäisi tulla joku joka ymmärtää 3-vaihteisen automaatin päälle
Töissä olen aika liki mutta tietämys automaateista on nolla. Jos tarviit kyytiä niin ilmoittele. Sen verran pääsen livistämään että voin kuskata
Minulla kanssa on automaattitietämys pyöreä nolla, ja ilmeisesti nuo 3-vaihteiset B&W:n laatikot ovat enemmän tai vähemmän kuluneita jo tuon ikäisinä (mm. mitä Petteri75 on noista kirjoitellut) eli kannattanee olla tarkkana sen suhteen?
Eikös automaattilaatikon kanssa ole aina ohjaustehostin?
En kyllä arvaa luvata varmaksi ehdinkö käymään siellä tällä viikolla
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Sori menee OT:ksi,mutta mitähän olen taas missannut...nuori tyttö ettii tomaatti satkua ja porukat tarjoaa kaiken mahdollisen avun...ihan ok minun mielestä,mutta onko joku/jotkut alkanut avautumaan asiasta en tajua,mitä se on keneltäkään ulkopuoliselta pois jos jotkut haluaa auttaa toista? itekkin olen saanut joitakin tarpeellisia neuvoja satkun korjaamiseen/vian etsintään,eikä kukaan ole tullut vi**uilemaan siitä kun minulle kerrotaan vinkkejä/niksejä!!!
Minusta on mukavaa nähdä kuinka avuliasta porukkaa saapistit oikeesti on ja tärkeintähän on että Hyväriselle löydetään sopiva satku....ja jos tytöllä on rahasta tiukkaa,niin eiköhän täältä saada kolehtia senverran kerättyä...
ng900aero kirjoitti:Eikös automaattilaatikon kanssa ole aina ohjaustehostin?
Varmaksi en mene sanomaan mutta muutama on tullut vastaan ilman tehostintakin, lähinnä noita 80-luvun ensimmäisen puoliskon tuotteita. Hyvä olisi siinä Hyvärisen tulevassa menopelissä olla, voi olla mielenkiintoista ajaa autoa jossa käsihallintalaitteet + ei tehostinta.
Hanna, älä ole milläskään noiden "paukapäiden" viesteistä, sillä sellaista on elämä raadollisimmillaan,
Saabistien seurassa nauttii inhimillisyydestä ja kavereista.
Ng900 ja psychocowboy vois soittaa mulle suoraan. Olen naapuritontilla ansiossa, käydään kurkkimassa sitä satkua.
Puistokemisti kirjoitti:Sori menee OT:ksi,mutta mitähän olen taas missannut...nuori tyttö ettii tomaatti satkua ja porukat tarjoaa kaiken mahdollisen avun...ihan ok minun mielestä,mutta onko joku/jotkut alkanut avautumaan asiasta en tajua,mitä se on keneltäkään ulkopuoliselta pois jos jotkut haluaa auttaa toista? itekkin olen saanut joitakin tarpeellisia neuvoja satkun korjaamiseen/vian etsintään,eikä kukaan ole tullut vi**uilemaan siitä kun minulle kerrotaan vinkkejä/niksejä!!!
Minusta on mukavaa nähdä kuinka avuliasta porukkaa saapistit oikeesti on ja tärkeintähän on että Hyväriselle löydetään sopiva satku....ja jos tytöllä on rahasta tiukkaa,niin eiköhän täältä saada kolehtia senverran kerättyä...
Samaa olen ihmetellyt minäkin.
Turha siihen on puuttua, mitä muut tekee, varsinkin, kun tekeminen on oikein ja lähimmäistä auttavaa.
Puistokemisti kirjoitti:Sori menee OT:ksi,mutta mitähän olen taas missannut...nuori tyttö ettii tomaatti satkua ja porukat tarjoaa kaiken mahdollisen avun...ihan ok minun mielestä,mutta onko joku/jotkut alkanut avautumaan asiasta en tajua,mitä se on keneltäkään ulkopuoliselta pois jos jotkut haluaa auttaa toista? itekkin olen saanut joitakin tarpeellisia neuvoja satkun korjaamiseen/vian etsintään,eikä kukaan ole tullut vi**uilemaan siitä kun minulle kerrotaan vinkkejä/niksejä!!!
Samaa olen ihmetellyt minäkin.
Turha siihen on puuttua, mitä muut tekee, varsinkin, kun tekeminen on oikein ja lähimmäistä auttavaa.
Firges9000 kirjoitti:Hanna, älä ole milläskään noiden "paukapäiden" viesteistä, sillä sellaista on elämä raadollisimmillaan,
Saabistien seurassa nauttii inhimillisyydestä ja kavereista.
elämä on kyllä tehny miusta sen verran kovan "jätkän" että tarpeettomat huomautukset ja kommentit menevät ohi noteeraamatta sen suuremmin, jotta ei hätää. en mee rikki
mitenkäs muuten pojjaat, varmaan kannattaa se opetuspoljin asentaa sen käsihallintalaitteiston yhteydessä koska eikös ajokin joudu kuitenkin sitten katsastamaan. hiukkasen tyhmä kysymys mut kai se tytöltä sallitaan