http://www.saabcentral.com/~munki/techn ... ission.htm
Parit kytkinrempat ng900:seen tehneenä voin todeta, että noilla ohjeilla onnistuu.
Rakenna itsellesi moottoripukki, jos ei ole ohjeissa esiintyvää kaupallista säädettävää versiota. (esim. konepellin leveyden pituinen lankunpätkä tai rautapalkki lokasuojien väliin, 5cm korkeat, 3...4cm leveät, 10-20cm pitkät puiset korotuspalat lokasuojien ruuviuriin, ettei palkki nojaa varsinaiseen lokasuojaan, vaan kestävään saumaan, 13mm reikä kuskinpään moottorin kannatuslenkin kohdalle ja 12mm mutteri sekä tietysti puolenmetrin 12mm kierretanko, johon kuumentamalla tekee 120..150 asteen mutkan koukuksi, josta kone roikkumaan lenkistään.
Löysää vetarien 32mm mutterit (saattaa olla tiukassa, joten tässä kohtaa helpoin löysätä)
Auto pukeille
Moottorin paino osittain omatekeleeen varaan
dp irti
Vaihteensiirtäjä irti (plus pakin kytkimen johtoa yms..)
apurunko irti (moottorin takatuki lähtee tässä yhteydessä)
Laturin alakorvakko irti (poista laturin alapultti, käännä hieman sorkkaraudalla yläpultin ollessa paikallaan ja irroita 3x8mm pultit korvakosta)
apumiehen puolen vetarin laatikon apuakseli irti laatkosta vetämällä
Moottorin kuskinpään korvakko irti (kuskinpään moottorituki lähtee tässä yhteydessä)
Laske kierretangosta moottoria, niin se laskeutuu hallitusti 10-15 cm kuskin päästä (moottori on siis vain apumiehen pään korvakon ja omatekeleen varassa.
Voila! Laatikko mahtuu putoamaan syliin, kun moottori on kallellaan..
Kasaus vise-versa..
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.