Kauniita aero, Viggeneitä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Kauniita aero, Viggeneitä
http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... rsen/Kees/
ja katelkaa myös Parent Directory kautta aukeavia toisia sivuja. Siinä mustassa "Viggenissä" on 387 heppoja. Tässähän tuntee ittensä ihan amatööriksi.
ja katelkaa myös Parent Directory kautta aukeavia toisia sivuja. Siinä mustassa "Viggenissä" on 387 heppoja. Tässähän tuntee ittensä ihan amatööriksi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Ton musta "viggen" spekki on tällänen
Yes!
It was originally a 2.0 lpt 150hp. The owner took it to hirsch, where it was rebuilt to troll specification. This means the B234R engine, TD04 turbo, other injectors, 2.75 inch stainless steel hirsch exhaust with sport cat and new software. This took the hp up to 280hp. He also did the complete troll interior and exterior.
After the troll upgrade the owner still wanted more, and took the car to chipcenter in Sweden. They upgraded the turbo to a garrett BB30, headers, custom exhaust system with twin outlets, new software, extra oil cooler, bigger injectors, 3 bar map sensor, bigger intercooler, viggen gearbox with LSD, custom carter ventilation, porsche brakes in front, MY02 9-5 aero brakes at the rear, X brace under subframe and custom software.
Yes!
It was originally a 2.0 lpt 150hp. The owner took it to hirsch, where it was rebuilt to troll specification. This means the B234R engine, TD04 turbo, other injectors, 2.75 inch stainless steel hirsch exhaust with sport cat and new software. This took the hp up to 280hp. He also did the complete troll interior and exterior.
After the troll upgrade the owner still wanted more, and took the car to chipcenter in Sweden. They upgraded the turbo to a garrett BB30, headers, custom exhaust system with twin outlets, new software, extra oil cooler, bigger injectors, 3 bar map sensor, bigger intercooler, viggen gearbox with LSD, custom carter ventilation, porsche brakes in front, MY02 9-5 aero brakes at the rear, X brace under subframe and custom software.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Upea
Hienoksi olivat kaverit laittaneet autojaan...upea toi musta "Viggen".
Ja sittten ne huonot uutiset koskien ko. autoa
ehe... don't go dreaming... there is downside I forgot to tell you.
Chipcenter had the car in Sweden for over 6 months. When the owner got the car back, the headers started cracking within two weeks, a week later the lsd gave up
At this moment, the car is being downtuned back to troll specification, all at an extra cost
ehe... don't go dreaming... there is downside I forgot to tell you.
Chipcenter had the car in Sweden for over 6 months. When the owner got the car back, the headers started cracking within two weeks, a week later the lsd gave up
At this moment, the car is being downtuned back to troll specification, all at an extra cost
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Tässä olis toinen chip centerin tekele.
http://www.chipcenter.cc/galleri/galleri_saab_4.htm
Alunperin ng900, nykyään b234 koneella ja muutenki ulkokuori muistutta og93;sta.
Lisätään vielä että trionic 5 rulaa

http://www.chipcenter.cc/galleri/galleri_saab_4.htm
Alunperin ng900, nykyään b234 koneella ja muutenki ulkokuori muistutta og93;sta.
Lisätään vielä että trionic 5 rulaa



9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Tuossa punasessa og 93;ssa näyttää olevan tiisselikone, mikä tuolla saabtuning sivulla majaili.
Jotenki epäilyttävän kovia lukemia ovat keränneet mittariin seuraavassa kuvassa http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... e_1894.jpg
Oliskohan penkissä tuommoset lukemat saatu?
Alitajuinen pelko noita dieseleitä kohtaan, kun täällä pohjanmaalla tuntuu olevan noita kovaa kulkevia mersuja.
Eihän ne kuitenkaan vedä vertoja turbo saabille, eihän

Jotenki epäilyttävän kovia lukemia ovat keränneet mittariin seuraavassa kuvassa http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... e_1894.jpg
Oliskohan penkissä tuommoset lukemat saatu?
Alitajuinen pelko noita dieseleitä kohtaan, kun täällä pohjanmaalla tuntuu olevan noita kovaa kulkevia mersuja.

Eihän ne kuitenkaan vedä vertoja turbo saabille, eihän


9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Stressfläkt kirjoitti:Tuossa punasessa og 93;ssa näyttää olevan tiisselikone, mikä tuolla saabtuning sivulla majaili.
Jotenki epäilyttävän kovia lukemia ovat keränneet mittariin seuraavassa kuvassa http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... e_1894.jpg
Oliskohan penkissä tuommoset lukemat saatu?



-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Saman porukan palsta on täällä ja kuvia heidän rata/dynoviikonlopustaan:
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=846
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=854
Sivulta 4 lähtien on kuvia.
Kuvissa näkyvä sininen 9-5 on Marcin (De Hondt), joka myy Belgiassa Saabin virityskamoja mm. Maptunia. Täältä hommasin juuri steering rack clampkitin autooni. Asennus saa odottaa, joten kokemuksia ei siitä vielä ole.
Marcin tummansinisessä 98-mallin 9-3 2.0t:ssa on Viggenin varusteet ja lisäksi muuta mukavaa:
- maptun stage 4 ecu
- Jt downpipe
- hirsch stainless steel catback exhaust
- 9-5 aero brakes front and rear
- eibach + koni combo
- mp brace
- stiffer rear swaybar
- GT25/28 turbo
- viggen intercooler
- forge dumpvalve
- viggen swaybar up front
H
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=846
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=854
Sivulta 4 lähtien on kuvia.
Kuvissa näkyvä sininen 9-5 on Marcin (De Hondt), joka myy Belgiassa Saabin virityskamoja mm. Maptunia. Täältä hommasin juuri steering rack clampkitin autooni. Asennus saa odottaa, joten kokemuksia ei siitä vielä ole.
Marcin tummansinisessä 98-mallin 9-3 2.0t:ssa on Viggenin varusteet ja lisäksi muuta mukavaa:

- maptun stage 4 ecu
- Jt downpipe
- hirsch stainless steel catback exhaust
- 9-5 aero brakes front and rear
- eibach + koni combo
- mp brace
- stiffer rear swaybar
- GT25/28 turbo
- viggen intercooler
- forge dumpvalve
- viggen swaybar up front


H
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Hei, onhan Saban diiseleissäkin turbo!Stressfläkt kirjoitti: Alitajuinen pelko noita dieseleitä kohtaan, kun täällä pohjanmaalla tuntuu olevan noita kovaa kulkevia mersuja.
Eihän ne kuitenkaan vedä vertoja turbo saabille, eihän![]()

Kyllä nykypäivänä diiselitkin saa kulkemaan kovaa, joten kannattaa pysyä tarkkana!
