Kauniita aero, Viggeneitä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kauniita aero, Viggeneitä

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... rsen/Kees/

ja katelkaa myös Parent Directory kautta aukeavia toisia sivuja. Siinä mustassa "Viggenissä" on 387 heppoja. Tässähän tuntee ittensä ihan amatööriksi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Kaunista 8) :D
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ton musta "viggen" spekki on tällänen

Yes!

It was originally a 2.0 lpt 150hp. The owner took it to hirsch, where it was rebuilt to troll specification. This means the B234R engine, TD04 turbo, other injectors, 2.75 inch stainless steel hirsch exhaust with sport cat and new software. This took the hp up to 280hp. He also did the complete troll interior and exterior.

After the troll upgrade the owner still wanted more, and took the car to chipcenter in Sweden. They upgraded the turbo to a garrett BB30, headers, custom exhaust system with twin outlets, new software, extra oil cooler, bigger injectors, 3 bar map sensor, bigger intercooler, viggen gearbox with LSD, custom carter ventilation, porsche brakes in front, MY02 9-5 aero brakes at the rear, X brace under subframe and custom software.
#1730
500whp.net member
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Aivan ihania. :lol: Minäkin haluan tuommoset tuplahormit itelle. 8) Kuka niitä tekee ja paljon tulee maksaan?? :P
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

On kyllä nättejä. Mut onks tossa mustas vigges ne kummatkin ulostulot samanmuotoisia? Näyttäs vaan, että toinen on ympyränmuotoinen ja toinen ovaalinmuotoinen. Tai sit mä katon jotenkin kieroon. :D
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Suht. hillittyjä ja todella tyylikkäitä :)
Kerran itsellenikin suunnittelin tupla ulostuloja (ja suunnittelen vieläkin :) ).
Kannattaa kysäistä pienilta autopajoilta vaikka.
Saattavat hyvin mielillään alkaa tekemään.
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Upea

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Hienoksi olivat kaverit laittaneet autojaan...upea toi musta "Viggen".
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Ja sittten ne huonot uutiset koskien ko. autoa

ehe... don't go dreaming... there is downside I forgot to tell you.

Chipcenter had the car in Sweden for over 6 months. When the owner got the car back, the headers started cracking within two weeks, a week later the lsd gave up

At this moment, the car is being downtuned back to troll specification, all at an extra cost
#1730
500whp.net member
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tässä olis toinen chip centerin tekele.
http://www.chipcenter.cc/galleri/galleri_saab_4.htm
Alunperin ng900, nykyään b234 koneella ja muutenki ulkokuori muistutta og93;sta.
Lisätään vielä että trionic 5 rulaa 8) 8) :lol:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tuossa punasessa og 93;ssa näyttää olevan tiisselikone, mikä tuolla saabtuning sivulla majaili.
Jotenki epäilyttävän kovia lukemia ovat keränneet mittariin seuraavassa kuvassa http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... e_1894.jpg
Oliskohan penkissä tuommoset lukemat saatu?
Alitajuinen pelko noita dieseleitä kohtaan, kun täällä pohjanmaalla tuntuu olevan noita kovaa kulkevia mersuja. :(
Eihän ne kuitenkaan vedä vertoja turbo saabille, eihän :roll: :lol:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Stressfläkt kirjoitti:Tuossa punasessa og 93;ssa näyttää olevan tiisselikone, mikä tuolla saabtuning sivulla majaili.
Jotenki epäilyttävän kovia lukemia ovat keränneet mittariin seuraavassa kuvassa http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... e_1894.jpg
Oliskohan penkissä tuommoset lukemat saatu?

8O Ja vielä etuovi auki kylmällä koneella :roll: :wink:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Etuovea en hoksannu ennen kuin mainitsit, pistetään aamuväsymyksen piikkiin :oops:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

V.J.S kirjoitti:

8O Ja vielä etuovi auki kylmällä koneella :roll: :wink:
Naureskelin myös itse samaa... :lol:
#1730
500whp.net member
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Saman porukan palsta on täällä ja kuvia heidän rata/dynoviikonlopustaan:

http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=846

http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=854

Sivulta 4 lähtien on kuvia.

Kuvissa näkyvä sininen 9-5 on Marcin (De Hondt), joka myy Belgiassa Saabin virityskamoja mm. Maptunia. Täältä hommasin juuri steering rack clampkitin autooni. Asennus saa odottaa, joten kokemuksia ei siitä vielä ole.

Marcin tummansinisessä 98-mallin 9-3 2.0t:ssa on Viggenin varusteet ja lisäksi muuta mukavaa: :P

- maptun stage 4 ecu
- Jt downpipe
- hirsch stainless steel catback exhaust
- 9-5 aero brakes front and rear
- eibach + koni combo
- mp brace
- stiffer rear swaybar
- GT25/28 turbo
- viggen intercooler
- forge dumpvalve
- viggen swaybar up front

:D :D


H
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Stressfläkt kirjoitti: Alitajuinen pelko noita dieseleitä kohtaan, kun täällä pohjanmaalla tuntuu olevan noita kovaa kulkevia mersuja. :(
Eihän ne kuitenkaan vedä vertoja turbo saabille, eihän :roll: :lol:
Hei, onhan Saban diiseleissäkin turbo! :wink:
Kyllä nykypäivänä diiselitkin saa kulkemaan kovaa, joten kannattaa pysyä tarkkana! :wink:
Vastaa Viestiin