Itse aattelin tonnariin tilata ton -10mm madaltavan alustan.. Puolet halvempi kuin -40mm. Ja sit tolla 10mm pääsee maantieltäkin poikkeamaan muualle jos on joskus tarvis ajella mökkitiellä. Ja enhän muuta hae kuin että alustasta tulee jämäkämpi kuin vakio alustasta.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Just tuota sportchassia.
Kunhan vain saan jämäkämmän alustan kuin vakio niin se kelpaa.Madallusta en niinkään hae.Tietenkin se on fiksumman näköinen kun on kentässä mut hintapuolikin ratkaisee.En myöskään itse ole kuullut haukuttavan tota sportchassi alustaa.Se on tällä hetkellä vaihtoehdoista kärjessä.. Saa nyt nähdä.. Kuitenkin loppujen lopuksi tilaan ton 40mm alustan.
Kiitos T16 opastuksesta! Vai laskee se tuo 40mm alustasarja vain 25mm vakioon verrattuna. Enhän minä tuota hokannutkaan.. Eli tuo 10mm laittaa niin sitten alustaa on laskettu 25mm??
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Korjatkaa joku jolla on tarkempaa tietoa, mutta mä luulen että kun ns. CS-keula (litteä) tuli tonnariin niin vain Aeron -15mm alusta poikkesi muista malleista korkeuden osalta "Pystykeulaisissa" 80-luvun tonnareissa oli turbon ja ruiskun välillä korkeusero, mut ei enää "litteäkeulaisissa", luulen...
CC ja 88-94CD mallien "viistokeulat" korkeuksista en lähde veikkaamaan mitään.
Muistan lukeneeni että aerossa on vielä 10mm matalampi alusta kuin turbossa. Ainakin aero näyttää matalammalta. Saattaa toki olla että vaikutelma tulee korinväristen helmojen ansiosta. Ihan satavarma en asiasta ole kun ei ole prosyyseerejä jus nyt käsillä mistä asian voisi tarkistaa.
Nyt oikein itteäkin jännittää, vein Saabin aamulla konisportin asennuksen (se viivästyi parilla viikolla alkuperäisestä..), no nyt kohta pitäis saada pois, pääsee itekin rytkyttämään tyriä vihdoin...ja kohta saa kesärenkaatkin alle etelässä
pertti666 kirjoitti:Nyt oikein itteäkin jännittää, vein Saabin aamulla konisportin asennuksen (se viivästyi parilla viikolla alkuperäisestä..), no nyt kohta pitäis saada pois, pääsee itekin rytkyttämään tyriä vihdoin...ja kohta saa kesärenkaatkin alle etelässä
Nonniin nyt on sporttiKonit alla ja kulmat säädettynä...Itseasiassa tuntuu hitsin hyvältä sarjalta. Mulla on löysimmällä säädöt, mutta taidan kyllä vähän kiristää, ei tossa asetuksessa vielä mäcdonaldsilla syödyt kanat ylös pukkaa, tietty mulla on vertailukohtana alle vuoden vanhat iskarit ja jouset, kun 93tsportilla tais olla pari vuotta vanhemmat..niin ja ulkonäkö parani rutosti, vielä kun saa 17" kiekot alle
Juu, eiks oo koneissa miehekäs fiilinki
Mäkin taidan vääntää tappiin säädöt ku saa kesäkumit alle
On sitten meitinkin perheessä jotain jäykkänä
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.