Mitäs kustansi? Tilasin itse tuon konin setin mutta vielähän tässä on 2vk toimitusaikaa ja voi mieli muuttuaMake kirjoitti:Kohta rytkyy tyrät täälläkin. Pistin rikulta tilaukseen Bilsteinin Sportit ja Kilenin jouset. Saas nähdä kuin toimii
Konin SportKit asennettu - tyrät rytkyy! :-)
Itse aattelin tonnariin tilata ton -10mm madaltavan alustan.. Puolet halvempi kuin -40mm. Ja sit tolla 10mm pääsee maantieltäkin poikkeamaan muualle jos on joskus tarvis ajella mökkitiellä.
Ja enhän muuta hae kuin että alustasta tulee jämäkämpi kuin vakio alustasta.
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
-valomerkki-
- "Hirsch"
alusta
Meinaatko MILLI ostaa Saab alkuperäisen Sach alustan vai jonkun muun?
Re: alusta
Milli varmaan tarkottaa tätä:-valomerkki- kirjoitti:Meinaatko MILLI ostaa Saab alkuperäisen Sach alustan vai jonkun muun?
Sportchassi Saab 9000
Sachs. Komplett sats.
Sänker 10mm
speedpartsilla jotain 4000kr. En oo kuullu kenenkään ko satsia moittivan,
pitänee pistää harkintaan keväällä kanssa.
-
-valomerkki-
- "Hirsch"
Jep
No juu tuota minäkin just tarkoitin 
tarkennus noihin madalluksiin
Turbo on vakiona n 15mm madallettu
siis siihen 40mm alustasarja on 25mm madaltava
sellaisellakaan ei kyllä normaaliajossa osu ikinä putki tms tiehen
itse asiassa ulkonäön kannalta tarvis laskea lisää 25mm
(vakioon vrt siis 65mm)
-----------------------
oliko Aero vielä 10mm Turbosta madallettu vai Turbon korkuinen, kuka tietää ?
Turbo on vakiona n 15mm madallettu
siis siihen 40mm alustasarja on 25mm madaltava
sellaisellakaan ei kyllä normaaliajossa osu ikinä putki tms tiehen
itse asiassa ulkonäön kannalta tarvis laskea lisää 25mm
(vakioon vrt siis 65mm)
-----------------------
oliko Aero vielä 10mm Turbosta madallettu vai Turbon korkuinen, kuka tietää ?
Just tuota sportchassia.
Kunhan vain saan jämäkämmän alustan kuin vakio niin se kelpaa.Madallusta en niinkään hae.Tietenkin se on fiksumman näköinen kun on kentässä mut hintapuolikin ratkaisee.En myöskään itse ole kuullut haukuttavan tota sportchassi alustaa.Se on tällä hetkellä vaihtoehdoista kärjessä.. Saa nyt nähdä.. Kuitenkin loppujen lopuksi tilaan ton 40mm alustan.
Kiitos T16 opastuksesta!
Vai laskee se tuo 40mm alustasarja vain 25mm vakioon verrattuna.
Enhän minä tuota hokannutkaan..
Eli tuo 10mm laittaa niin sitten alustaa on laskettu 25mm??
Kunhan vain saan jämäkämmän alustan kuin vakio niin se kelpaa.Madallusta en niinkään hae.Tietenkin se on fiksumman näköinen kun on kentässä mut hintapuolikin ratkaisee.En myöskään itse ole kuullut haukuttavan tota sportchassi alustaa.Se on tällä hetkellä vaihtoehdoista kärjessä.. Saa nyt nähdä.. Kuitenkin loppujen lopuksi tilaan ton 40mm alustan.
Kiitos T16 opastuksesta!
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viesti:
Korjatkaa joku jolla on tarkempaa tietoa, mutta mä luulen että kun ns. CS-keula (litteä) tuli tonnariin niin vain Aeron -15mm alusta poikkesi muista malleista korkeuden osalta
"Pystykeulaisissa" 80-luvun tonnareissa oli turbon ja ruiskun välillä korkeusero, mut ei enää "litteäkeulaisissa", luulen...
CC ja 88-94CD mallien "viistokeulat" korkeuksista en lähde veikkaamaan mitään.
CC ja 88-94CD mallien "viistokeulat" korkeuksista en lähde veikkaamaan mitään.
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Nonniin nyt on sporttiKonit alla ja kulmat säädettynä...Itseasiassa tuntuu hitsin hyvältä sarjalta. Mulla on löysimmällä säädöt, mutta taidan kyllä vähän kiristää, ei tossa asetuksessa vielä mäcdonaldsilla syödyt kanat ylös pukkaa, tietty mulla on vertailukohtana alle vuoden vanhat iskarit ja jouset, kun 93tsportilla tais olla pari vuotta vanhemmat..niin ja ulkonäkö parani rutosti, vielä kun saa 17" kiekot allepertti666 kirjoitti:Nyt oikein itteäkin jännittää, vein Saabin aamulla konisportin asennuksen (se viivästyi parilla viikolla alkuperäisestä..), no nyt kohta pitäis saada pois, pääsee itekin rytkyttämään tyriä vihdoin...ja kohta saa kesärenkaatkin alle etelässä
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781