Clamppi ,kokemuksia
Aivan loistava vekotin. Poisti vetelyn lähes täysin jopa ilman alustasarjaa. Reiän oikean paikan löytäminen oli vähän hankalaa kun konehuoneen puolelta ei mahdu poraamaan. Sen summittaisen paikan voisi joku vaikka mittailla ja merkitä kuvaan niin uusilla asentajilla vois olla helpompaa.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
S-SK #2566, STCF #27
Eipä onnistu. Tukitangot on hitsattu samassa jigissä, mutta jostain syystä tuon reiän paikka poikkeaa hieman jokaisessa autossa. Siksi en ole tehnyt sapluunaa reiän porausta varten.jthing kirjoitti:Sen summittaisen paikan voisi joku vaikka mittailla ja merkitä kuvaan niin uusilla asentajilla vois olla helpompaa.
Helpointa on asemoida paikka niiden muoviniittien reikien perusteella.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Kannattaa kysyä Hookilta tuota reijän paikkaa. Hää oli keksinyt keinon mitata tuo paikka tarkasti ja se toimi ainakin kahdessa autossa. Tosin mä en siitä mitään ymmärtänyttevisu kirjoitti:Eipä onnistu. Tukitangot on hitsattu samassa jigissä, mutta jostain syystä tuon reiän paikka poikkeaa hieman jokaisessa autossa. Siksi en ole tehnyt sapluunaa reiän porausta varten.jthing kirjoitti:Sen summittaisen paikan voisi joku vaikka mittailla ja merkitä kuvaan niin uusilla asentajilla vois olla helpompaa.
Helpointa on asemoida paikka niiden muoviniittien reikien perusteella.


Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
No itse olen tehnyt seuraavasti:
1. Muoviniitit pois
2. Rautalanka 90 asteen kulmaan
3. Rautalanka niitin reiästä läpi ja katkaisu reiän keskipisteen kohdalta (konetilan puolelta)
4. Langanpätkän tuominen sisälokasuojan puoleen ja reiän merkitseminen kun tuo etäisyys on langassa "muistissa"
... tajusikohan kukaan tuosta mitään....
1. Muoviniitit pois
2. Rautalanka 90 asteen kulmaan
3. Rautalanka niitin reiästä läpi ja katkaisu reiän keskipisteen kohdalta (konetilan puolelta)
4. Langanpätkän tuominen sisälokasuojan puoleen ja reiän merkitseminen kun tuo etäisyys on langassa "muistissa"
... tajusikohan kukaan tuosta mitään....

Ei tosiaankaan...tevisu kirjoitti:No itse olen tehnyt seuraavasti:
1. Muoviniitit pois
2. Rautalanka 90 asteen kulmaan
3. Rautalanka niitin reiästä läpi ja katkaisu reiän keskipisteen kohdalta (konetilan puolelta)
4. Langanpätkän tuominen sisälokasuojan puoleen ja reiän merkitseminen kun tuo etäisyys on langassa "muistissa"
... tajusikohan kukaan tuosta mitään....


OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Elä juo enempää!hz81 kirjoitti:Ei tosiaankaan...tevisu kirjoitti:No itse olen tehnyt seuraavasti:
1. Muoviniitit pois
2. Rautalanka 90 asteen kulmaan
3. Rautalanka niitin reiästä läpi ja katkaisu reiän keskipisteen kohdalta (konetilan puolelta)
4. Langanpätkän tuominen sisälokasuojan puoleen ja reiän merkitseminen kun tuo etäisyys on langassa "muistissa"
... tajusikohan kukaan tuosta mitään....;) Oisko promilleilla osuutta tajuamattomuuteen...
Saab 900 2.0t Cab -97
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Toi oli jo sen tasoinen juttu että mäkin tajusintevisu kirjoitti:No itse olen tehnyt seuraavasti:
1. Muoviniitit pois
2. Rautalanka 90 asteen kulmaan
3. Rautalanka niitin reiästä läpi ja katkaisu reiän keskipisteen kohdalta (konetilan puolelta)
4. Langanpätkän tuominen sisälokasuojan puoleen ja reiän merkitseminen kun tuo etäisyys on langassa "muistissa"
... tajusikohan kukaan tuosta mitään....




Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Voihan ohjeessa mainita asennukseen vaadittavan minimipromillemäärän, jota ilman on turha edes suunnitella asennusta.Psychocowboy kirjoitti:Ongelma lienee että kaikki ei asenna sitä humalassatevisu kirjoitti:Tuo on seuraavan erän asennusohje.... eikä mitään muuta...![]()
Se on vähän niinku erikoistyökalu, jota ilman ei tule toimeen

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Tarvittavat työkalut:vihtori kirjoitti:Voihan ohjeessa mainita asennukseen vaadittavan minimipromillemäärän, jota ilman on turha edes suunnitella asennusta.Psychocowboy kirjoitti:Ongelma lienee että kaikki ei asenna sitä humalassatevisu kirjoitti:Tuo on seuraavan erän asennusohje.... eikä mitään muuta...![]()
Se on vähän niinku erikoistyökalu, jota ilman ei tule toimeen
Pora
terät 4mm ja 8mm
19mm hylsy
17mm hylsy
13mm hylsy
räikkäavain
mauseri
pullo kossua


Ja koeajo vasta seuraavana päivänä

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Psychocowboy kirjoitti:Tarvittavat työkalut:vihtori kirjoitti:Voihan ohjeessa mainita asennukseen vaadittavan minimipromillemäärän, jota ilman on turha edes suunnitella asennusta.Psychocowboy kirjoitti: Ongelma lienee että kaikki ei asenna sitä humalassa![]()
Se on vähän niinku erikoistyökalu, jota ilman ei tule toimeen
Pora
terät 4mm ja 8mm
19mm hylsy
17mm hylsy
13mm hylsy
räikkäavain
mauseri
pullo kossua![]()
![]()
Ja koeajo vasta seuraavana päivänä


Saab 900 2.0t Cab -97