Ei mun "patentti" tuota rautalanka kikkaa kummallisempi ollut.. Käytin apuna vain työntömitan piikkiä, josta sain noin 7mm näissä yksilöissä.. ja siihen lisäksi puolet 25mm mötikästä, eli 12.5mm = 20mm pellin reunasta puskuria kohti.
Yläkorkeus niin, että jäi 2-5mm jarruputkeen matkaa ja korkeuden näkee kun tunkee päänsä lokasuojaan.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Psychocowboy kirjoitti:
Ongelma lienee että kaikki ei asenna sitä humalassa
Voihan ohjeessa mainita asennukseen vaadittavan minimipromillemäärän, jota ilman on turha edes suunnitella asennusta.
Se on vähän niinku erikoistyökalu, jota ilman ei tule toimeen
Tarvittavat työkalut:
Pora
terät 4mm ja 8mm
19mm hylsy
17mm hylsy
13mm hylsy
räikkäavain
mauseri
pullo kossua
Ja koeajo vasta seuraavana päivänä
Näin näin ja näin...:D:D Ja pitkä varsinkin tuo 19 millin hylsy.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Laitoin ite sormituntumalla ensin poranterän kohilleen. No, eihän se ilman aloituskoloa pysynyt paikallaan niin otin tuossa kuvassa olvena purkuraudan ja mirklasin pään terään. Lekalla sitten pieni aloituskuoppa. Kohilleen meni just eikä melkeen
snuggles kirjoitti:Laitoin ite sormituntumalla ensin poranterän kohilleen. No, eihän se ilman aloituskoloa pysynyt paikallaan niin otin tuossa kuvassa olvena purkuraudan ja mirklasin pään terään. Lekalla sitten pieni aloituskuoppa. Kohilleen meni just eikä melkeen
Reiäin teko peltiin kannattaa aloittaa ensin mahdollisimman pienellä terällä, mikä hupsahtaakin läpi aika vaivattomasti. Sen jälkeen samaan reikään oikean kokoisella terällä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti:Reiäin teko peltiin kannattaa aloittaa ensin mahdollisimman pienellä terällä, mikä hupsahtaakin läpi aika vaivattomasti. Sen jälkeen samaan reikään oikean kokoisella terällä.
Totta turiset.
Tahtoi vaan jäädä jouset porakoneen tielle vaikka kuinka tälläsi. Ohuen poranterän jatkaminen on taas hivenen vaikeampaa.
snuggles kirjoitti:Tahtoi vaan jäädä jouset porakoneen tielle vaikka kuinka tälläsi. Ohuen poranterän jatkaminen on taas hivenen vaikeampaa.
Itse tein niin, että laitoin tukivarren alle lautaa tueksi ja sitten tunkilla laskin autoa sille korkeudelle, että jousi ei ollut poran tiellä. Ja biltemasta tietty pitkä terä.
MtSound kirjoitti:Itse tein niin, että laitoin tukivarren alle lautaa tueksi ja sitten tunkilla laskin autoa sille korkeudelle, että jousi ei ollut poran tiellä. Ja biltemasta tietty pitkä terä.
Samalla tavalla painatin itsekkin. oli kait liian lyhyt terä tai liian paksu pora.
Nyt on testattu hyväksi myös kesärenkailla.
Alla 215/55R16, en ole havainnut vetelyä ollenkaan paitsi ihan älyttömissä, monen sentin syvyisissä urissa, joissa vetelee mikä auto vain.
En tosin näillä kumeilla testannut ENNEN asennusta mutta kuitenkin.
Pelotti ostaakin noin leveät kun edellinen auto oli jumalaton uratutka
jo 195 tai 205 -renkailla.
On kyllä ajaminen herkkua nyt!