Kiihdytys ongelma

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Kiihdytys ongelma

Viesti Kirjoittaja taunu »

Saab 900i automaatti on auto ja tekee semmosta,että kylmänä kun kiihdyttää kärry jää köhimään ja on niinku tukehtuis.Lämpimänä ei sitten enää niin pahasti oo tukkoinen ,mutta ei kiihdy kunnolla.
Mitä namiskaa nyt pitäs ruveta kääntää ja mihin suuntaan?
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24637
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

sytytys osat vaihtoon ja ilman putsari aloita niistä
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Sytkäosat on kuosissa ja putsarikin on ok.
Voisko ohjausyksikkö olla paskana,kun käymään kyllä lähtee heti ja sit sammuu samantien tai bensapumppu sökö...ei kyl ääntele. Tasasella nopeudella kulkee ihan hyvin ja tasasesti,mut kun tuuppaa kaasun pohjaan ni sit köhistää.
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Nii täs oli sitte vielä siitä lisäilmaventtiilistä,ku hörii sieltä kautta ilmaa kokoajan nii,että kuuluu kauas.Mä oon käsittäny että sen pitäs sulkeutuu kokonaan,kun kone lämpenee,mitenkä?Letkut on mun mielestä ehjät...siis molemmat jotka siitä lähtee.
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Tarkasta virranjakajan alipainesäätimen kalvon kunto.
900C -86
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Kylmänä ohjauspaine liian alhainen, ohjauspaineensäädin sökö?
Määränjakajan lautanen liikkuu liian herkästi ja kun runnot kaasua, niin se heilahtaa auki ja annostelee liikaa kakkua.

Rikkinäisellä säätimellä ei ajamisesta tullut yhtään mitään jos ei odottanut ensin 5 min, että kone vähän lämpenee.
Lämpimänä kulki kuin viimeistä päivää.
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Ei tunnu olevan vikaa alipainesäätimessäkään,noin suu tuntumalta.Mitä pitäs tapahtuu kun nykäsee sen alipainesäätimen letkun irti kun auto käy?
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
Vastaa Viestiin