Saab 900i automaatti on auto ja tekee semmosta,että kylmänä kun kiihdyttää kärry jää köhimään ja on niinku tukehtuis.Lämpimänä ei sitten enää niin pahasti oo tukkoinen ,mutta ei kiihdy kunnolla.
Mitä namiskaa nyt pitäs ruveta kääntää ja mihin suuntaan?
Kiihdytys ongelma
Kiihdytys ongelma
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!
Saab 9000 2.3t jubilee -97
Sytkäosat on kuosissa ja putsarikin on ok.
Voisko ohjausyksikkö olla paskana,kun käymään kyllä lähtee heti ja sit sammuu samantien tai bensapumppu sökö...ei kyl ääntele. Tasasella nopeudella kulkee ihan hyvin ja tasasesti,mut kun tuuppaa kaasun pohjaan ni sit köhistää.
Voisko ohjausyksikkö olla paskana,kun käymään kyllä lähtee heti ja sit sammuu samantien tai bensapumppu sökö...ei kyl ääntele. Tasasella nopeudella kulkee ihan hyvin ja tasasesti,mut kun tuuppaa kaasun pohjaan ni sit köhistää.
Nii täs oli sitte vielä siitä lisäilmaventtiilistä,ku hörii sieltä kautta ilmaa kokoajan nii,että kuuluu kauas.Mä oon käsittäny että sen pitäs sulkeutuu kokonaan,kun kone lämpenee,mitenkä?Letkut on mun mielestä ehjät...siis molemmat jotka siitä lähtee.
Kylmänä ohjauspaine liian alhainen, ohjauspaineensäädin sökö?
Määränjakajan lautanen liikkuu liian herkästi ja kun runnot kaasua, niin se heilahtaa auki ja annostelee liikaa kakkua.
Rikkinäisellä säätimellä ei ajamisesta tullut yhtään mitään jos ei odottanut ensin 5 min, että kone vähän lämpenee.
Lämpimänä kulki kuin viimeistä päivää.
Määränjakajan lautanen liikkuu liian herkästi ja kun runnot kaasua, niin se heilahtaa auki ja annostelee liikaa kakkua.
Rikkinäisellä säätimellä ei ajamisesta tullut yhtään mitään jos ei odottanut ensin 5 min, että kone vähän lämpenee.
Lämpimänä kulki kuin viimeistä päivää.