Kestävää iskaria röykytykseen?
Kestävää iskaria röykytykseen?
Mulla on nyt tuossa S:sä Sachs iskarit.Ajoin niillä 12000 km ja nyt varsinkin takapää on jo aivan löysä.helpolla ne eivät ole päässeet,pääasissa autoa on käytetty sivuteillä rankkaan ajoon.(yleensä hiekalla)
Ehdotuksia seuraaviksi iskareiksi?
Ehdotuksia seuraaviksi iskareiksi?
hmmm...
Mitä iskareita mulla on ollut niin niillä on tapana asettua jonkun ajomäärän jälkeen tiettyyn "löysyyteen" ja pysyy siinä sitten pitkään, kunnes yleensä hajoavat lopuksi. Eli voisiko jäykemmät jouset olla asiaa? Ja jos iskarit nyt on aivan tolkuttoman loppu niin uudet iskarit ja jäykemmät jouset?
Eikös iskarin tarkoitus ole hoitaa tuota "vastaheilahdusta" vai kuinka?

Eikös iskarin tarkoitus ole hoitaa tuota "vastaheilahdusta" vai kuinka?
VW transporter 2.5tdi vm.99
[quote="himmee"]hmmm...
Mitä iskareita mulla on ollut niin niillä on tapana asettua jonkun ajomäärän jälkeen tiettyyn "löysyyteen" ja pysyy siinä sitten pitkään, kunnes yleensä hajoavat lopuksi. Eli voisiko jäykemmät jouset olla asiaa? Ja jos iskarit nyt on aivan tolkuttoman loppu niin uudet iskarit ja jäykemmät jouset?
Eikös iskarin tarkoitus ole hoitaa tuota "vastaheilahdusta" vai kuinka?[/quote
Juu,noi iskarit oli hyvä kompromissi UUTENA.Tosin en olisi uutenakaan kelpuuttanut noita rata-ajoon.
Niin mulla on nyt motonetin madallus jouset tuossa alla vaikka ne todellakaan ei sovi hiekkarällästelyyn..Mutta jotenkin ne silti ovat tukevat tuohon hommaan vaikka ulosjoustavuutta ei niissä riitäkään.No ne ovat kompromissit,sillä esim.minun vakiopätkällä on niin pitkä suora että vauhti nousee ainan +180km/h.Siis soralla.Tarvitsisi kai hommata säädettävät iskarit.

Eikös iskarin tarkoitus ole hoitaa tuota "vastaheilahdusta" vai kuinka?[/quote
Juu,noi iskarit oli hyvä kompromissi UUTENA.Tosin en olisi uutenakaan kelpuuttanut noita rata-ajoon.
Niin mulla on nyt motonetin madallus jouset tuossa alla vaikka ne todellakaan ei sovi hiekkarällästelyyn..Mutta jotenkin ne silti ovat tukevat tuohon hommaan vaikka ulosjoustavuutta ei niissä riitäkään.No ne ovat kompromissit,sillä esim.minun vakiopätkällä on niin pitkä suora että vauhti nousee ainan +180km/h.Siis soralla.Tarvitsisi kai hommata säädettävät iskarit.
spax:in säädettäviä olen monesti miettinyt.Mutta kun tiedän itseni niin ne ei sovi mulle.Eli olen henkilö joka koko ajan miettii että olisko ne nyt hyvät vai pitäiskö vieläkö pistää 2 naksausta jäykemmiksi,,Tää on nähty muunmerkkisten autojen kanssa ja muijan vittuilut asiasta on kuullut..mikkoimp kirjoitti:kyllä se alusta mielestäni aika jäykkä saa sorallakin olla... itsellä bilstein racing...
olisiko bilstein sportit sitten sinulle tai olivatko spax tai jotain jotka olivat säädettävät...
Laitahan nykyajan hintaa ja mallia mihin päädyit ku ois ajatuksena laittaa Bilsteinit itellekkin seuraavaksi Saabiin.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147