Eski kirjoitti:Hakusanalla B235R löytyy asiaa virittämisestä, ahtimista ja mäntien halkeamisongelmasta... Kannattaa ainakin perehtyä asiaan kunnolla ennen virittämistä ja miettiä onko se tehopiikki yläkierroksilla riskin arvoinen
Eipä tuolla vakio-Aerollakaan ihan tientukkona tarvitse pyöriä ja rata-autoksi tuollainen 1700 kiloinen automaattivaihteinen auto ei ole ihan parhaasta päästä...
Eski

Eipä ole autostani todellakaan rata-autoksi
Tuohon pistämälläni rahalla olisin saanut ehkä vuotta tuoreemman Type R:än jos olisin rata-autoa vailla
Pakko se on vaan vieläkin toitottaa, että onpahan Saab osannut tehdä mukavan auton, mukava kaupungissa ja maantiellä.
Auto jolla ilo ajaa.
Vaikka naapurit luulevat, että olen lottovoittaja kun ajelen tuolla saappallani, eivät vain tule ajatelleeksi, että heidän uudet almeransa ja corollansa ja astransa ovat 10 000 € kalliimmat kuin tuo minun Autoni.
Onko muilla samoja kokemuksia, että autoanne (lue Saabianne) luullaan arvokkaammaksi kuin se onkaan ?