Tuo "kouluttaminen" ei kyllä kuullosta järin fiksultawesku kirjoitti: Pitää vain muistaa itse toimia lain sallimissa rajoissa muita kouluttaessaaan.

Poliisilla poliisin oikeudet, me muut voitaisiin vain rauhassa ajella.....
Tuo "kouluttaminen" ei kyllä kuullosta järin fiksultawesku kirjoitti: Pitää vain muistaa itse toimia lain sallimissa rajoissa muita kouluttaessaaan.
Jokainen ajakoon lain ja yleisten käyttäytymisnormien mukaan, niin voitaisiin vain rauhassa ajella. "Kouluttaminen" on lopulta fiksumpaa kuin jonkun perääntunkijan tai muun pellekouluidiootin vaatimuksiin alistuminen.MacTurbo kirjoitti:Tuo "kouluttaminen" ei kyllä kuullosta järin fiksultawesku kirjoitti: Pitää vain muistaa itse toimia lain sallimissa rajoissa muita kouluttaessaaan.![]()
Kouluttamisen sijaan voisit keskittyä vaikka siihen että ajaisit omaan tahtiin ja annat lippalakkipäiden painella ohi etkä ala temppuilemaan. Jos joku rikkoo lakia niin antaa rikkoa rauhassa, soita vaikka oikeat kytät paikalle jos vituttaa tarpeeksi mutta huonolla tuurilla onnistut vielä kouluttaessa aiheuttamaan kolarin.wesku kirjoitti:Jokainen ajakoon lain ja yleisten käyttäytymisnormien mukaan, niin voitaisiin vain rauhassa ajella. "Kouluttaminen" on lopulta fiksumpaa kuin jonkun perääntunkijan tai muun pellekouluidiootin vaatimuksiin alistuminen.MacTurbo kirjoitti:Tuo "kouluttaminen" ei kyllä kuullosta järin fiksultawesku kirjoitti: Pitää vain muistaa itse toimia lain sallimissa rajoissa muita kouluttaessaaan.![]()
Tuo on tietenkin yksi näkemys, mutta en sitä kyllä allekirjoita.wesku kirjoitti:Kyllä sitä toistenkin ajotapaan kummasti pystyy vaikuttamaanVesa Pohjalainen kirjoitti:Ensinnäkin hyvä juttu, että oma maltti piti. Noinhan sen pitäisi aina mennäkin. Toseksi, eipä siellä liikenteessä voi muista alkaa "kouluttamaan" vain omaan ajotapaansa voi vaikuttaa
Pitää vain muistaa itse toimia lain sallimissa rajoissa muita kouluttaessaaan.
Meinaat että pitäisi vaan rauhassa ajella omaan tahtiin perääntunkija takana vaikka kymmeniä kilometrejä ? Ja niissä paikoissa joissa voi joutua jarruttamaan esim. risteysalueet joissa 60 rajoituksia, tunkija tulee vielä lähemmäs ja lähtee sitten jopa sellaisessa paikassa ohi. En minä ainakaan pysty ajamaan rauhassa jos tiedän että takana on joku niin lähellä että se lisää onnetomuusriskiä monikymmenkertaiseksi.kimmop kirjoitti: Kouluttamisen sijaan voisit keskittyä vaikka siihen että ajaisit omaan tahtiin ja annat lippalakkipäiden painella ohi etkä ala temppuilemaan. Jos joku rikkoo lakia niin antaa rikkoa rauhassa, soita vaikka oikeat kytät paikalle jos vituttaa tarpeeksi mutta huonolla tuurilla onnistut vielä kouluttaessa aiheuttamaan kolarin.
Perääntunkeminen ei ole mitään hölmöilyä vaan se on todella törkeää liikenteen vaarantamista. Se on sikäli erityisen törkeää että vaarantaminen kohdistuu konkreettisesti toiseen yksilöön eikä ole esim. ylinopeuteen verrattua "yleisluontoista" vaarantamista.Vesa Pohjalainen kirjoitti: Tuo on tietenkin yksi näkemys, mutta en sitä kyllä allekirjoita.
Mitä ideaa on vastata hölmöilyyn vielä suuremmalla hölmöydellä.
Jokainen taaplaa tyylillään, mutta henk.koht. en moista ymmärrä.
Onnea koulutukseen
Tuskin siinä kuitenkaan perääntunkemisesta sakotettiin, todennäköisempää että sakot tuli ylinopeudesta. Hyvin harvoin kuulee että kukaan olisi saanut sakot perääntunkemisesta, mitenkähän paljon tuolliaisia yleensäkään kirjoitetaan. Tosin osuutta voi olla silläkin ettei perääntunkemissakoilla ehkä voi "kehuskella" samaan tyyliin kuin jotkut ylinopeussakoillaan.9-5 3.0t kirjoitti: Kerrankin sattuivat poliisit olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Nyt ainakin yksi lippahattupää sai muistutuksen, kuinka ei pidä käyttäytyä liikenteessä. Kyllä mulle tuli sitten hyvä mieli!
Olen pari kertaa joutunut peräänajetuksi ihan kaupunkinopeuksissa, kyseessä yleensä tilanteet jossa olen jarruttanut suojatien eteen pysähtyäkseni. Kyllä se siinäkin tuntuu sen verran että uskoisin maantienopeudessa huolettavan peräänajettuakin.ng900aero kirjoitti: jos ajaa perään niin sehän on aina peräänajajan vika eikä huoleta itseä.:
No joo, siis en tarkoittanut mitään äkkijarrutusta, pakko niistä takapuskurissa roikkujista on jollain keinolla päästä eroon. Ehkä pitää säätää takapissapoika osoittamaan kohti takana-ajavaawesku kirjoitti:Olen pari kertaa joutunut peräänajetuksi ihan kaupunkinopeuksissa, kyseessä yleensä tilanteet jossa olen jarruttanut suojatien eteen pysähtyäkseni. Kyllä se siinäkin tuntuu sen verran että uskoisin maantienopeudessa huolettavan peräänajettuakin.ng900aero kirjoitti: jos ajaa perään niin sehän on aina peräänajajan vika eikä huoleta itseä.:
Kyllä se cruise on normaalisti nopeudessa rajoitus plus toleranssi, toisinaan kyllä kannattaa tehdä pikku hidastus juuri ennen ohituskaistaa niin saa vähennettyä turhaa jono-ohittelua.moksu kirjoitti:Ootkos Wesku juuri niitä jotka ajaa 80 rajoitusalueella n.70-75 km/h
ja kun ohituskaista tulee niin vauhti nousee vähintään 95 km/h ??
ja sunnuntaiajelu satasen rajotuksella... ei prkl jotta raivostuttaa. mite lie si saabisteilla ohittelijoitte maineÄssä kirjoitti:Oikein mieltä lämmittää9-5 3.0t kirjoitti:Kerrankin sattuivat poliisit olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa.![]()
Mikään ei ole niin ärsyttävää ja turhaa, kuin toisen pe*seessä roikkuminen.