

Kuski kylki ei ole mitenkään siisti (totuus ei näy tuosta kuvasta), mutta pitää nyt kattoo, mitenkäs tuota tulee siistittyä...
Kiitos. Ja kiitos artikkelista, joka oli kannustava. Olen parin päivän kokemuksella samaa mieltäIsolohko kirjoitti:Tai jos vähän "viilataan", niin 130 hv.
Onnea uudesta hankinnasta!
Tuossa muuten hetkeksi artikkeli iivarista. ´86-mallisesta tosin.
http://www.kotinet.com/ad/9000i.pdf
Turbossa 10 mm matalampi, jos en paljon valehtele...jariha kirjoitti:Kiitos. Ja kiitos artikkelista, joka oli kannustava. Olen parin päivän kokemuksella samaa mieltäIsolohko kirjoitti:Tai jos vähän "viilataan", niin 130 hv.
Onnea uudesta hankinnasta!
Tuossa muuten hetkeksi artikkeli iivarista. ´86-mallisesta tosin.
http://www.kotinet.com/ad/9000i.pdf
Se, mikä ei tuosta käynyt ilmi, että onko iivarissa sama alusta, kuin turbossa?
Manuaalin mukaan 130 katillisessa ja 135 katittomassa. Tässä ei liene kattia.Isolohko kirjoitti:Tai jos vähän "viilataan", niin 130 hv.
Kiitos! Tonnarin kaverina on satku ja sitten pihalta löytyy pari hävitettävää raatoa.Breadfan86 kirjoitti:Vai tonnarin ostit. Onnea vain![]()
Mikäs se on tämänhetkinen autokanta sulla?
No tuota, se muutti Joensuuhun...Breadfan86 kirjoitti:No entä se punainen neliovinen '76 tuplis? Ootko myyny pois?jariha kirjoitti:Kiitos! Tonnarin kaverina on satku ja sitten pihalta löytyy pari hävitettävää raatoa.Breadfan86 kirjoitti:Vai tonnarin ostit. Onnea vain![]()
Mikäs se on tämänhetkinen autokanta sulla?