Saab 9-5 Aero poliisiauto

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Hirschman
Matalapaineturbo

Saab 9-5 Aero poliisiauto

Viesti Kirjoittaja Hirschman »

Hieno päivä tänään muutenkin kuin vapaapäivän ja hyvän sään puolesta. Poikamme (1,5 v.) on juuri oppinut sanomaan tarhassa pii-paa, pii-paa. Citymarketin lelulosastolta löytyi 9-5 Aero poliisiauto :wink: . Loppuilta onkin menty "vilkut päällä". Hintakin maltillinen 3,90 egeä.

Simaisaa wappua 8) !
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Samaan sarjaan kuuluu tavan 9-5 Aero ja 9-3 Viggen.
Nimim. olen ostanut kaikki kolme :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Hirschman
Matalapaineturbo

MacTurbo kirjoitti:Samaan sarjaan kuuluu tavan 9-5 Aero ja 9-3 Viggen.
Täytyykin pitää silmät auki noiden suhteen. Auto oli vielä hienosti maalattu Suomen poliisin väreihin sekä teksteihin. Mahtaa oikeita poliiseja harmittaa, kun Mondeoilla joutuvat jyystämään :D . Toista se on naapurissa...

Tenavalla on myös Saabin 96 kiikkuauto mitä myydään diilereillä. Tykkää siitäkin, miten niin asennekasvatusta :lol: .
georges
"Aero"

Viesti Kirjoittaja georges »

Varo vaan ettei ala teini-iässä kapinointi ja hanki vaikka corollaa.

Vaikka teini-iästä onkin jo kohta kymmenen vuotta niin kyllä minä ainakin kapinoin isän mielipiteitä kohtaan. Sillä kun on tapana kysyä aina kun ostan saabin että eikö jo olisi aika siirtyä autoon...
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
ng900 Turbo
Hirschman
Matalapaineturbo

georges kirjoitti:Varo vaan ettei ala teini-iässä kapinointi ja hanki vaikka corollaa.

Vaikka teini-iästä onkin jo kohta kymmenen vuotta niin kyllä minä ainakin kapinoin isän mielipiteitä kohtaan. Sillä kun on tapana kysyä aina kun ostan saabin että eikö jo olisi aika siirtyä autoon...
Saa siinä tapuksessa kulkea fillarilla ja turha nurkua iskän autoa lainaa :twisted: . Näinhän se juttu tosiaan menee, että ollaan periaatteessa vanhempia vastaan. Onkohan se syy miksi mun faija joutu ostamaan monta Saabia :lol: .
Vali
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Vali »

MacTurbo kirjoitti:Samaan sarjaan kuuluu tavan 9-5 Aero ja 9-3 Viggen.
Haha repesin :D
Groovy whistler

Nykyisin: BMW 540i E34 manual
Vastaa Viestiin