Simaisaa wappua
Saab 9-5 Aero poliisiauto
Saab 9-5 Aero poliisiauto
Hieno päivä tänään muutenkin kuin vapaapäivän ja hyvän sään puolesta. Poikamme (1,5 v.) on juuri oppinut sanomaan tarhassa pii-paa, pii-paa. Citymarketin lelulosastolta löytyi 9-5 Aero poliisiauto
. Loppuilta onkin menty "vilkut päällä". Hintakin maltillinen 3,90 egeä.
Simaisaa wappua
!
Simaisaa wappua
Täytyykin pitää silmät auki noiden suhteen. Auto oli vielä hienosti maalattu Suomen poliisin väreihin sekä teksteihin. Mahtaa oikeita poliiseja harmittaa, kun Mondeoilla joutuvat jyystämäänMacTurbo kirjoitti:Samaan sarjaan kuuluu tavan 9-5 Aero ja 9-3 Viggen.
Nimim. olen ostanut kaikki kolme
Tenavalla on myös Saabin 96 kiikkuauto mitä myydään diilereillä. Tykkää siitäkin, miten niin asennekasvatusta
Varo vaan ettei ala teini-iässä kapinointi ja hanki vaikka corollaa.
Vaikka teini-iästä onkin jo kohta kymmenen vuotta niin kyllä minä ainakin kapinoin isän mielipiteitä kohtaan. Sillä kun on tapana kysyä aina kun ostan saabin että eikö jo olisi aika siirtyä autoon...
Vaikka teini-iästä onkin jo kohta kymmenen vuotta niin kyllä minä ainakin kapinoin isän mielipiteitä kohtaan. Sillä kun on tapana kysyä aina kun ostan saabin että eikö jo olisi aika siirtyä autoon...
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
ng900 Turbo
ng900 Turbo
Saa siinä tapuksessa kulkea fillarilla ja turha nurkua iskän autoa lainaageorges kirjoitti:Varo vaan ettei ala teini-iässä kapinointi ja hanki vaikka corollaa.