TD04HL-18T#6 (Volvo V70R)
TD04HL-18T#7 (Volvo V70R)
TD04HL-15T#5 (9-3 Aero, 9-5 Aero ja Viggen)
TD04HL-15T#6 (9000 Aero)
Löytiskö keneltäkään tietoa kyseisten ahtimien turbiinien exducer ja inducer halkaisijoista sekä kompuran exducer ja inducer halkaisijoista? Myös kuvat ko. ahtimista tervetulleista.
Helpottaisivat vain vertailua Garret 2560R ja 2554R ahtimiin...
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 6541_4.htm
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
Ahdin siis tulossa alunperin vapaasti hengittävään (puristussuhde 10.80) 2.0 16V koneeseen (ap. teho vaparina 150hv) ja pienille paineille (~0.3-0.5bar); tehotavoite ~180-200hv ja mahdollisimman käytettävä sekä ajettava katuauto.
Mitsu TD04HL mittoja
Mitsu TD04HL mittoja
Saab 9-5 Aero MY01
Tuokin oli kyllä tiedossa entisenä OG900 16V Turbon omistajanaColtti kirjoitti:noilla tehotavoitteilla ja painelukemilla voisi myös mitsubishin te05-12b olla sopiva, jollei peräti sopivampi ahdin käyttötarkoitukseesi.

Voipi olla vähän turhan pieni, kun mitään tulppaa ei ole tarkoitus sinne pakosarjan päähän pistää...

Saab 9-5 Aero MY01
Näyttäisi että valinta kallistunee potun pikkuveljen, Garret 2560R:n, suuntaan joka täyttänee vaaditut odotukset; hyvä hyötysuhde pienillä paineilla, kiitettävä spool-up, riittävä kompuran tuotto myös yläkierroksilla sekä ylhäällä kivasti virtaava turbiini
Tuon avustukella jos saisi sellaisen vapari luonteisen turbokoneen...
Ja seuraavaksi Raatikaiseen yhteyttä, jotta saadaan kunnon välijäähdytin...


Ja seuraavaksi Raatikaiseen yhteyttä, jotta saadaan kunnon välijäähdytin...

Saab 9-5 Aero MY01