himmee kirjoitti:Kertokaa lyhyesti ja ytimekkäästi.
Mitä joudun vaihtamaan/lisäämään jos laitan tavalliseen sedan malliseen 8 tappiseen 16v koneen?
Onko tuolla merkitystä katsastuksen/laillisuuden kanssa?
Entäs onko satkun ja tonnarin moottorilla eroa toisiinsa(siis 16v)?
Tri-Lo: en ole vaihtamassa ihan heti konetta kunhan haaveilen.
eroja: imusarja, pakosarja, moottorin päätylevyt, ö-suotimen jalka, moottorin korvakkeet, ö-imuputki, suutintukki, mahdollisesti venakoppa, moottorin päätylevyt jne...
hakua kannattaa kokeilla
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
himmee kirjoitti:Kertokaa lyhyesti ja ytimekkäästi.
Mitä joudun vaihtamaan/lisäämään jos laitan tavalliseen sedan malliseen 8 tappiseen 16v koneen?
Onko tuolla merkitystä katsastuksen/laillisuuden kanssa?
Entäs onko satkun ja tonnarin moottorilla eroa toisiinsa(siis 16v)?
Tri-Lo: en ole vaihtamassa ihan heti konetta kunhan haaveilen.
eroja: imusarja, pakosarja, moottorin päätylevyt, ö-suotimen jalka, moottorin korvakkeet, ö-imuputki, suutintukki, mahdollisesti venakoppa, moottorin päätylevyt jne...
hakua kannattaa kokeilla
Kiitos kiitos...kyl mää tota hakua oon yrittäny vääntää, mutta ei näillä nörtin tairoilla siitä mitään tuu.
Elikkä siis nuo korvakkeet ja pakosarjan vaihtamalla voisi selvitä aika pitkälle? Siis tonnarin konetta satkuun.