Moottorin korvakkeet tonnarin t16 --> satkuun
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Moottorin korvakkeet tonnarin t16 --> satkuun
mitenkäs olette ratkaisseet, 8v satkun -88 korvakkeista aattelin muokata. ainakin pakosarjan puoleiseen täytyy tehdä muutoksia siihen kanteen tulevaan kiinnikkeeseen?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
voikohan laittaa vain yhden 16v korvakkeen vai onko erityyppisiä 8v:n kanssa ja vaihdettava kaikki kerralla?Ronska kirjoitti:Eikös kannattaisi etsiä vaikka jokin satkun 16v-koneen korvake?
EPC:tä katsellessani ymmärsin, että kaikissa satkun '86-'93 16v-koneissa on sama kannatin.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Tuota joskus kyselin niin silloin jäi käsitys että pelkästään hanttarin puoleinen täytyy vaihtaa. Muittenhan kiinnitys ei muutu mihinkään.saabastelija kirjoitti: voikohan laittaa vain yhden 16v korvakkeen vai onko erityyppisiä 8v:n kanssa ja vaihdettava kaikki kerralla?
Viimeksi muokannut tetammi, Pe Touko 12, 2006 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
EPC ainakin antaa muille kiinnikkeille samat osanumerot, lienevät siis samoja 8v-mallien kanssa. Toisaalta hydraulisille tyynyille on sitten omat kiinnikkeensä.tetammi kirjoitti:Tuota joskus kyselin niin silloin jäi käsitys että pelkästään hanttarin puoleinen täytyy vaihtaa. Muittenhan kiinnitys ei muutu mihinkään.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
eli 16 venasissa on kahta tyyppiä korvakkeita joista toinen on sama kuin 8v.
ilmeisesti ainoa ero tuossa "kumi" kannakkeessa on pakosarjan puolella se kanteen tuleva rauta?
ilmeisesti ainoa ero tuossa "kumi" kannakkeessa on pakosarjan puolella se kanteen tuleva rauta?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Muistaakseni EPC antoi sille alemmallekin raudalle eri osa numerot riippuen onko 16v vai 8v mutta eiköhän 8v raudan saa sovitettua 16v kannen tukirautaan ja näin toimivan kokonaisuuden...saabastelija kirjoitti:eli 16 venasissa on kahta tyyppiä korvakkeita joista toinen on sama kuin 8v.
ilmeisesti ainoa ero tuossa "kumi" kannakkeessa on pakosarjan puolella se kanteen tuleva rauta?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
taidan muokata (lyhentää) vaan sitä kanteen tulevaa tukirautaa niin ei tarvitse haeskella osia mistään. koneen kannakkeita kai saa nykyään hitsailla?Ronska kirjoitti:Muistaakseni EPC antoi sille alemmallekin raudalle eri osa numerot riippuen onko 16v vai 8v mutta eiköhän 8v raudan saa sovitettua 16v kannen tukirautaan ja näin toimivan kokonaisuuden...saabastelija kirjoitti:eli 16 venasissa on kahta tyyppiä korvakkeita joista toinen on sama kuin 8v.
ilmeisesti ainoa ero tuossa "kumi" kannakkeessa on pakosarjan puolella se kanteen tuleva rauta?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato
