Kansipahvin vaihtajaa? *Tällä viikolla työn alle*
Kansipahvin vaihtajaa? *Tällä viikolla työn alle*
Juu tosiaan saabi (-90 900 T16) seissyt useamman viikon kun pahvi on menny. Nyt pitäisi löytää joku osaava tyyppi tähän hommaan kun ei opiskelijan nappulat riitä korjaamo käyntiin mutta ysisatkulle olisi kesällä käyttöä ihan kipeesti. Ottaa kupoliin aivan järkyttävästi kun tuo auto seisoo pihalla ja ei pääse ajamaan. Muuten se jatkaa ruostumistaan tuossa ruudussaan.
Olisko foorumilla ketään joka lähtis jeesaamaan? Olen mielelläni auttamassa hommassa parhaani mukaan mutta voin olla pois jaloistakin, ihan miten vain homma parhaiten onnistuu. Ja työstä maksan tekijälle luonnollisesti että korvaus ehdotuksia kuuntelen korvat höröllä.
Anyone?
Olisko foorumilla ketään joka lähtis jeesaamaan? Olen mielelläni auttamassa hommassa parhaani mukaan mutta voin olla pois jaloistakin, ihan miten vain homma parhaiten onnistuu. Ja työstä maksan tekijälle luonnollisesti että korvaus ehdotuksia kuuntelen korvat höröllä.
Anyone?
Viimeksi muokannut Vali, Ke Touko 31, 2006 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Groovy whistler
Nykyisin: BMW 540i E34 manual
-
- "Hölösuu"
No tiiviste on 22€ eli ei paha. Momenttiavain on pakollinen tuossa hommassa. Kyllä kaksitahtisiin on vaihdettu kansipahveja ku t-paitoja mutta tuo nelitahtitekniikan venttiilikoneisto on se missä en taitoihini luota ja en haluais tehdä käyttöautosta harjoittelukapulaa.himmee kirjoitti:Opettele tekemään itse jos kukaan ei voi auttaa..näin sitä on ennenkin opeteltu. Jostaki sitä on lähdettävä...työkalut+tiivari=alle työnhinnan?
Ja jatkossakin on nuo työkalut.
Groovy whistler
Niin in... ei tässä kyllä mitään ruuhkaa oo ollu ilmoittautujissa.900turbo3d kirjoitti:Kai sieltä Turun suunnalta luulisi joku löytyvän joka voi avustaa, ettei tarvi täältä asti lähteä
Joku ketä kuustoistvenaseen on pahvin ennen vaihtanu, olisi hakusessa. Kun löytyis vaan se joku jeesaamaan.

Groovy whistler
Kyllä tässä rahaa toivon mukaan on sen verran et joku saattas firabelina hoitaa.himmee kirjoitti:Pakkohan se on jostain alottaa jos rahaa ei oo...siinä säästää sitten vuosienki päästä.
Juu on tullut jo selväksi että osa on sitä mieltä että itse vain yrittämään. Jatketaan kuitenkin siitä mistä oli kyse eli löytyiskö jotain tähän hommaan.
Viimeksi muokannut Vali, To Touko 18, 2006 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Groovy whistler
Niin, kannatta kyllä itse ruveta hommiin, ei se niin vaikeaa ole. Itse olen juuri samassa tilanteessa. 16v kannentiiviste pettänyt, itse en koskaan ole 16v vaihtanut mutta ryhdyin silti hommiin. Tietenkin kysellyt täältä neuvoja jos jokin asia alkanut askaruuttamaan. Kirjastosta voi vaikka lainata saab kirja josta saa ne perusasiat ja sitten vaan hommiin. Niin ja säästä todella pitkän pennin...euron. Onhan siinä oma "fiiliksensä" kun on itse työn tehnyt.
No niin, yksi kavereista lupasi lähteä vaihtamaan. On tehnyt yhtä sun toista autojen kanssa mutta 16 venaseen ei oo pahvia vaihtanut.
Ajattelin nyt hankkia momenttiavaimen, alfamerin korjausoppaan 900 saabbiin ohjeita varten, tietysti kansipahvin ja sitten pitäisi löytää halpa ja luotettava koneistamo turun läheltä. Kokemuksia? Hintatietoa?
Pystyykö sen purkamaan niin ettei ajoitukset menis sekaisin ja että niitä ei tarvitsisi ollenkaan säätää kohdilleen vaihdon jälkeen?
Ajattelin nyt hankkia momenttiavaimen, alfamerin korjausoppaan 900 saabbiin ohjeita varten, tietysti kansipahvin ja sitten pitäisi löytää halpa ja luotettava koneistamo turun läheltä. Kokemuksia? Hintatietoa?
Pystyykö sen purkamaan niin ettei ajoitukset menis sekaisin ja että niitä ei tarvitsisi ollenkaan säätää kohdilleen vaihdon jälkeen?
Groovy whistler