Turbon laippa
Kansi irti. Tuossa http://water.pp.fi/irti_kansi/ muutama kuva miltä kansi näyttää. Soitin koneistamoon Saloon ja hinnaksi tulee 35e plaanaus ja pesu. Kysymys, miten saan lohkon puhdistettua? Siellähän on vanhaa tiivisteen jämiä ym moskaa.
mineraali öljyt liian pitkillä väleillä ainakin saa paikat paksuun paskaan ja juuri jossei suodatinta ole vaihdettu niin on mennyt vaan suodattimen ylipaineventtiilin läpi eikä ole puhdistunut..
juuri olen purkamassa ~500 tkm ajettua ja on paljon puhtaampi
230 ajetussa voi sanoa ihan puhtaaksi!
230 ajetussa voi sanoa ihan puhtaaksi!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
mineraali öljyt liian pitkillä väleillä ainakin saa paikat paksuun paskaan ja juuri jossei suodatinta ole vaihdettu niin on mennyt vaan suodattimen ylipaineventtiilin läpi eikä ole puhdistunut..
230 ajetussa voi sanoa ihan puhtaaksi mitä vanakoppaa avasin kun painikuppeja vaihdoin!
230 ajetussa voi sanoa ihan puhtaaksi mitä vanakoppaa avasin kun painikuppeja vaihdoin!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Joten, "Forte" käsittelyä tai miten voisi saada puhtaakasi. Kansihan saa nyt puhtaaksi mutta loput? Mitä öljyä Ässään kehtaisi laittaa 5w40. Sinulla taitaa olla koneet kunnossa kun kilometrejä noin paljon ja puhtaa paikat.mikkoimp kirjoitti:mineraali öljyt liian pitkillä väleillä ainakin saa paikat paksuun paskaan ja juuri jossei suodatinta ole vaihdettu niin on mennyt vaan suodattimen ylipaineventtiilin läpi eikä ole puhdistunut..
Saabin tiskiltä ainakin, muistaakseni maksoi alta kympin.hiphop kirjoitti:Tiivisteet turbon ja pakosarjan väliin ei oikein tahdo löytyä. Tietääkö joku mistä sellaista voisi etsiä. Onko se jokin erikoinen tiiviste?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992