BSR uuteen saabbiin

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Miika79
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Su Huhti 03, 2005 22:18
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Miika79 »

Bob kirjoitti:Tehoilleenhan nuo on varsin identtiset 210Hp/300Nm vs. 204Hp/310Nm.
Näytti muuttaneen tuolla doc-powerin sivuilla automaatin vääntöä steg-1:seen. -20Nm näytti olevan automaattilaatikolle 2003-mallissa mutta 2004-2005 tätä mainintaa ei ollu :(

Ihan muuten vaan tuolla sivuilla surffailin :wink:
#2465 VW Polo BlueGT -15, 99T -80
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Kenelläkään tullut mitään "lieveilmiöitä" sanan negatiivisessa mielessä BSR Steg 1:n asennuksen jälkeen? :roll:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Aerochick kirjoitti:Kenelläkään tullut mitään "lieveilmiöitä" sanan negatiivisessa mielessä BSR Steg 1:n asennuksen jälkeen? :roll:
Ainut asia, josta olen kuullut muualta on Aerojen osalla kytkimen luistamispyrkimykset kovasti (siis täysillä 3/4 vaihteilla) kiihdytettäessä vääntöä hyödyntäen. Muiden mallien osalla tätäkään probleemaa ei ole. Nähtävästi Aeron kohdalla korkeampi saavutettava vääntömomentti on joissakin olosuhteissa kytkimelle liikaa.

Oliko sinulla mielessä jokin tietty huolenaihe?
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Bob kirjoitti: Ainut asia, josta olen kuullut muualta on Aerojen osalla kytkimen luistamispyrkimykset kovasti
No se se on! Se ei olekaan mun naismaisesta ajotyylistä kiinni!! :lol: :lol: :lol:

Ei vaan..
Tässä on nyt hiljattain tullut vaan vastaan pari tapausta, jossa Steg1 olisi aiheuttanut auton ennenaikaisen lunastukseen menon, näin diskreetisti ilmaisten. :roll:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
APC
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 14:50

Viesti Kirjoittaja APC »

Mulla 9-5 2,0t vm. 02 ja softan (BSR PPC Steg 1) lataamisen jälkeen ei tapahtunut mitään, asiaa selvitellään. Onko heittää arvauksia mikä mättää? Kokeilimme magneettiventtiilin vaihtoa, mutta ei vaikutusta. Turbokin vaikuttaa ehjältä.
Vastaa Viestiin