Bob kirjoitti:Tehoilleenhan nuo on varsin identtiset 210Hp/300Nm vs. 204Hp/310Nm.
Näytti muuttaneen tuolla doc-powerin sivuilla automaatin vääntöä steg-1:seen. -20Nm näytti olevan automaattilaatikolle 2003-mallissa mutta 2004-2005 tätä mainintaa ei ollu
Aerochick kirjoitti:Kenelläkään tullut mitään "lieveilmiöitä" sanan negatiivisessa mielessä BSR Steg 1:n asennuksen jälkeen?
Ainut asia, josta olen kuullut muualta on Aerojen osalla kytkimen luistamispyrkimykset kovasti (siis täysillä 3/4 vaihteilla) kiihdytettäessä vääntöä hyödyntäen. Muiden mallien osalla tätäkään probleemaa ei ole. Nähtävästi Aeron kohdalla korkeampi saavutettava vääntömomentti on joissakin olosuhteissa kytkimelle liikaa.
Bob kirjoitti:
Ainut asia, josta olen kuullut muualta on Aerojen osalla kytkimen luistamispyrkimykset kovasti
No se se on! Se ei olekaan mun naismaisesta ajotyylistä kiinni!!
Ei vaan..
Tässä on nyt hiljattain tullut vaan vastaan pari tapausta, jossa Steg1 olisi aiheuttanut auton ennenaikaisen lunastukseen menon, näin diskreetisti ilmaisten.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Mulla 9-5 2,0t vm. 02 ja softan (BSR PPC Steg 1) lataamisen jälkeen ei tapahtunut mitään, asiaa selvitellään. Onko heittää arvauksia mikä mättää? Kokeilimme magneettiventtiilin vaihtoa, mutta ei vaikutusta. Turbokin vaikuttaa ehjältä.