Myytävänä 9-3
Myytävänä 9-3
Taitaa olla vähän liian kallis kilometreihin nähden. Mikä on suunnilleen turbon
ikä kilometreissä. Mitä mieltä olette autosta ja onko joku jo käynyt kokeilemassa tätä.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
ikä kilometreissä. Mitä mieltä olette autosta ja onko joku jo käynyt kokeilemassa tätä.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
No faijan tonnarissa kun lähti vaihtoon oli 325tkm mittarissa ja turbo alkuperänen, mut näiden uusien ei taida ihan niin paljoo kestää....se riippuu tietysti ihan auton käytöstäkin.
Ei mielestäni pahan hintanen, jos asiallisessa kunnossa.
Ei mielestäni pahan hintanen, jos asiallisessa kunnossa.
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
o.MtSound kirjoitti:No eikös tuo ole kuitenkin todennäköisemmin T7?peinu kirjoitti:tossa kolkissa sama kone ja turbo kuin tontuissa 90 ->
2000 löytyy molempia T5 ja T7, jotka nekin mitä todennäköisimmin T7:lla, mutta -01:ssa jo T7
Onkohan tää mahdollisesti jonku klubilaisen? jonkin aikaa tuolla jo kiikkunut ja hintaakin pudotettu,
lähtöhinta oli 18500

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Oiskohan niin, että -00 Aerossakin on kuitenkin T5-kone kun on nuo pikkuaeron helmat? Turbona T25.
Vai oliko niin, että T5 205hv HOT -versiota ei mainostettu Aerona ollenkaan?
Isompi korisarja uusine puskureineen ja uudet penkit tuli -01 - malliin, mitä myytiin jo -00 puolella. Siinähän on siis T7 kone ja turbona Mitsun TD04.
Vai oliko niin, että T5 205hv HOT -versiota ei mainostettu Aerona ollenkaan?
Isompi korisarja uusine puskureineen ja uudet penkit tuli -01 - malliin, mitä myytiin jo -00 puolella. Siinähän on siis T7 kone ja turbona Mitsun TD04.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11