Myytävänä 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Myytävänä 9-3

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Taitaa olla vähän liian kallis kilometreihin nähden. Mikä on suunnilleen turbon
ikä kilometreissä. Mitä mieltä olette autosta ja onko joku jo käynyt kokeilemassa tätä.

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

No faijan tonnarissa kun lähti vaihtoon oli 325tkm mittarissa ja turbo alkuperänen, mut näiden uusien ei taida ihan niin paljoo kestää....se riippuu tietysti ihan auton käytöstäkin.

Ei mielestäni pahan hintanen, jos asiallisessa kunnossa.
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

tossa kolkissa sama kone ja turbo kuin tontuissa 90 ->

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
MtSound
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2004 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MtSound »

peinu kirjoitti:tossa kolkissa sama kone ja turbo kuin tontuissa 90 ->
No eikös tuo ole kuitenkin todennäköisemmin T7?
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

MtSound kirjoitti:
peinu kirjoitti:tossa kolkissa sama kone ja turbo kuin tontuissa 90 ->
No eikös tuo ole kuitenkin todennäköisemmin T7?
o.

2000 löytyy molempia T5 ja T7, jotka nekin mitä todennäköisimmin T7:lla, mutta -01:ssa jo T7

Onkohan tää mahdollisesti jonku klubilaisen? jonkin aikaa tuolla jo kiikkunut ja hintaakin pudotettu,
lähtöhinta oli 18500 8O http://www.oivanpoika.fi/auto.php?kansio=kuvat1&id=365
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mitä todennäköisimmin on T7. Tuo vuosi 2001 on hieman "musta" vuosi 9-3:n historiassa. Lähinnä turbon (Garrett GT17) viallisen erän takia, joka päätyi noihin vm. 2001 9-3:iin.

"Tevisu" voi varmaan kertoa enemmän vm. 2001 9-3:n hienouksista :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Oiskohan niin, että -00 Aerossakin on kuitenkin T5-kone kun on nuo pikkuaeron helmat? Turbona T25.

Vai oliko niin, että T5 205hv HOT -versiota ei mainostettu Aerona ollenkaan?

Isompi korisarja uusine puskureineen ja uudet penkit tuli -01 - malliin, mitä myytiin jo -00 puolella. Siinähän on siis T7 kone ja turbona Mitsun TD04.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Tossa linkin aerossa T7 vaikka "sportin" korisetti
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

joo katoppa, oilhan siinä kuvia konehuoneestakin :) :oops:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Joo ei oo helppoo, ite luulin ennen asiaan tarkemmin tutustuttuani että vois pitää nyrkkisääntönä sitä että kaikki 00 ja vanhemmat vehkeet sport korisarjalla olis T5:lla
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin